וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צייד רוחות הרפאים" נתקל במשהו כה מפחיד שגרם לו להקיא

25.7.2018 / 9:03

האם אגדת הטומינוקרס על יצורים מתסוריים שמושכים כורי פחם אל תוך האפילה קיבלה חיזוק מצולם? אפילו למומחה שתיעד את המפגש המפחיד אין תשובה חד משמעית

אתר רשמי

כולם אוהבים סיפורי רוחות רפאים טובים, נכון? הטובים שבהם משאירים אותנו בצמרמורת, אבל לעתים רחוקות מאוד אנו נתקלים בסיפור רוח רפאים שגורם לאנשים להרגיש חולים פיזית - זו רמה אחרת לגמרי של פחד שמעטים מאיתנו חוו. אבל זה מה שקרה לצייד רוחות הרפאים, חאווייר האנטר (ואנחנו לא בטוחים ששם המשפחה הזה מקרי).

הצייד בן ה-38 טוען שהוא מצא את עצמו פנים אל מול פנים עם "רוח בעלת נוכחות חזקה כל כך" עד שהיא גרמה לו להקיא ולהרגיש סחרחורת. הוא סיפר שיצא לחקור מכרות פחם נטושים לאחר ששמע את סיפורי "רוחות הרפאים חסרות-המנוחה" של כורים שנלכדו במנהרות אפלות (שנקראות טומינוקרס בעגה המקצועית, על שם ספר של סטיבן קינג). המכרה אותו יצא לחקור ממוקם 25 קילומטרים מחוץ ללאס וגאס, נבדה והיה ידוע גם כנקודת מפגש של מכשפות שתירגלו שם את הקסמים שלהן.

מסוקרן מהסיפורים המפחידים, חאווייר נכנס לתוך המכרה בשעות הלילה, חמוש במצלמה שלו יחד עם חברה בשם קייטי. כשהתחילו לחקור, הם היו המומים מהצחנה של בשר נרקב וקולות של נהמה מוזרים שנשמעו.במכרה.

צייד רוחות רפאים במערה. אתר רשמי
האנטר וקייטי נכנסים למכרה/אתר רשמי

השניים נרתעו והחליטו לברוח מהמקום לאחר שלדבריו הוא ראה דמות מסתורית מופיעה מול קייטי - מחוץ לעדשת המצלמה. עם זאת, כאשר בדק מאוחר יותר את הצילומים, הוא היה המום לגלות דמות אפלה בברדס אורבת בחושך מאחוריהם כשהם עזבו.

בסרטון המצמרר שצילמו במכרה נראית הדמות צועדת אחורה לתוך האפלה כדי לא להיראות על ידי הזוג - אבל נראה שהיא נתפסה על ידי עדשת המצלמה. הנוכחות היתה "מרושעת", אמר חאווייר לאחר מכן ל"דיילי מירור", ולדבריו היא גרמה לו להרגיש בחילה וסחרחורת. כשיצא מהמנהרה הוא הקיא - למרבה המזל לא מול המצלמה. הוא אמר כי הוא מאמין שהדמות יכולה להיות "טומינוקר"- סוג נכלולי של היצור המיתי ע'ול שמנסה להוליך אנשים לאיבוד באפילה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
צייד רוחות רפאים במערה. אתר רשמי
דמות אפלה בברדס אורבת בחושך מאחוריהם/אתר רשמי

חאווייר אמר: "לא פחדתי להיכנס למכרה, הייתי סקרן לראות אם האגדות האלה נכונות, אז נכנסנו עם ראש פתוח ולא ציפינו למצוא שום דבר. הדמות אותה צילמנו נראית חבושה בברדס, היא היתה שחורה לגמרי. לא ראינו אותה מיד, קלטנו אותה רק אחרי שהתחלנו לסקור את הסרטון. הדבר המוזר הוא שבאותו זמן בדיוק שהדמות הופיעה התחלתי להרגיש בחילה, הקאתי והרגשתי סחרחורת. לא הקלטנו את הרגע הזה, כי קייטי ניסתה לעזור לי להבין מה קורה, הייתי המום, במיוחד בגלל שחשתי בחילה מיד אחרי שצילמתי את הדמות".

"אין לי מושג מה זה יכול להיות... אני מניח שאפשר להגיד שזה היה רק הצל שלנו, אבל למה שארגיש בחילה מיד אחרי שזה נראה?" אמר חוויאר והוסיף: "ממש לפני שהופיעה הדמות מצאנו בגדי נשים עמוק בתוך המכרה. תהינו למה הבגדים יהיו במקום כל כך עמוק, ומי השאיר אותם מאחור, וכל כך עמוך בתוך המכרה. מיד חשנו אי-נוחות להמשיך ללכת עמוק יותר, אבל החלטנו להמשיך. ניסיתי לתקשר בעזרת מוטות הדאוזינג (שיטה שנויה במחלוקת אשר משמשת מציאת מי תהום, אבני חן וכו' הנמצאים מתחת לפני האדמה, בהיעדר שימוש בכל מנגנון מדעי שהוא), אבל אז התחלתי לשמוע קולות, כמו נהמות ולחישות. הנוכחות ששנינו הרגשנו שם היתה מרושעת: קייטי הריחה ריחות נרקבים של מה שתיארה כ"בשר חזיר בוער".

לפי האגדה האורבנית, ה"טומינוקרז" היו מובילים את הכורים לשטחים מסוכנים, אלא אם כן הם היו משאירים להם מתנות וקישוטים כדי לפייס אותם.

צייד רוחות רפאים במערה. אתר רשמי
"הכורים היו משאירים מתנות לטומינוקרז"/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully