וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ תוקף את פרקליטו לשעבר: ייתכן שההקלטה שלו לא חוקית

הנשיא אמר כי "החדשות הטובות" הן שהקלטת השיחה בינו לבין מייקל כהן מראה כי הוא "לא עשה דבר שאינו בסדר". זאת אחרי שנחשף כי נתפסה הקלטת שיחה בין השניים, חודשיים לפני הבחירות, שעסקה בהשתקת דוגמנית שטענה לרומן עם טראמפ

כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס מספרת על האיומים שקיבלה ומדוע חתמה על ההסכם עם דונלאד טראמפ/צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ תקף היום (שבת) את עורך דינו לשעבר מייקל כהן ואת רשויות אכיפת החוק. זאת אחרי שנחשף כי הוא הוקלט לפני הבחירות ב-2016 משוחח על השתקת הדוגמנית לשעבר קארן מקדוגל, שטוענת כי ניהלה רומן עמו. ההקלטה, לפי דיווח בניו יורק טיימס, נתפסה במהלך פשיטה של ה-FBI על נכסיו של כהן מוקדם יותר השנה.

"בלתי מתקבל על הדעת שממשלה תפרוץ למשרדו של עורך דין", כתב טראמפ בטוויטר. עוד פחות מתקבל על הדעת שעורך דין יקליט את הלקוח שלו - לא שמעתי על דברים כאלו ואולי זה אפילו לא חוקי". לדבריו, "החדשות הטובות הן שהנשיא האהוב עליכם לא עשה דבר שאינו בסדר!".

עורך דינו של כהן, לני ג'יי דייוויס, השיב לדבריו של הנשיא ואמר כי הצהרתו היא "שקרית". אתמול הוא אמר כי הוא פועל ב"רגישות" ביחס לחקירה, אך הוסיף: "זה מספיק לומר שבזמן שמיעת ההקלטה, מר כהן לא נפגע. כל ניסיון לעשות ספין לא ישנה את מה שיש בקלטת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראש בראש. טראמפ וכהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני הבחירות ב-2016, מקדוגל מכרה את הסיפור שלה למגזין "Enquirer", שבבעלות חבר קרוב של טראמפ. היא סיפרה כי תמורת 150 אלף דולר היא העניקה למגזין בלעדיות על זכויות הסיפור ונאסר עליה לדבר באופן גלוי על הרומן. עם זאת, המגזין לא פרסם את סיפורה והיא אמרה כי היא רומתה.

ב"וושינגטון פוסט" דווח כי טראמפ וכהן דנו באפשרות לשלם לחברת האם של המגזין, "American Media Inc", על זכויות הסיפור של הדוגמנית, שסיפרה כי ניהלה רומן בן עשרה חודשים עם טראמפ ב-2006 - שנה אחרי שנישא למלניה. ב"וול סטריט ג'ורנל" דווח כי השיחה הייתה פנים מול פנים וכי ההקלטה הסתיימה בתוך פחות משתי דקות.

רשויות החקירה הפדרליות ביקשו, לפי דיווחים שונים, את רישומי המגזין על התשלום שהעניק לדוגמנית.

רודי ג'וליאני, אחד מעורכי דינו הנוכחיים של הנשיא, אישר כי התקיימה שיחה שכזו. עם זאת, הוא טען כי כי הכסף מעולם לא הועבר וכי ההקלטה עצמה היא "ראיה מזכה חזקה". בהמשך הוא אמר לניו יורק טיימס כי השניים שוחחו למעשה על קניית הזכויות מהמגזין, כך שהם ישלמו ל- Enquirer את הסכום שקיבלה מקדוגל.

עוד באותו נושא

טראמפ הוקלט בחשאי ע"י פרקליטו בשיחה על השתקת דוגמנית לפני הבחירות

לכתבה המלאה

טראמפ נגד עורך דינו לשעבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully