וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 בני משפחה טבעו באגם בארה"ב: "הקפטן אמר שלא צריך חגורות הצלה"

מניין הקורבנות בטביעת הסירה במיזורי עלה ל-17, כמחציתם בני משפחה אחת. "הקשבנו לקפטן, שאמר לנו להישאר לשבת", סיפרה טיה קולמן, שאיבדה תשעה מבני משפחתה

צילום: רויטרס

בין 17 הנוסעים שנספו בטביעת סירת התיירים באגם במדינת מיזורי שבארצות הברית היו תשעה בני משפחה אחת. "קפטן הספינה אמר לנו לא לדאוג בנוגע לחגורות ההצלה - משום שלא יהיה בהן צורך", סיפרה אתמול (שבת) טיה קולמן, שניצלה מהאסון יחד עם נער נוסף. "לכן אף אחד לא לקח חגורה. הקשבנו לקפטן, שאמר לנו להישאר לשבת".

על הסיפון היו 31 בני אדם, בהם שבעה נוספים נפצעו, בהם אחד במצב קשה. לפי משרדו של השריף המקומי, גיל הקורבנות היה בין שנה ל-70. האסון התרחש ביום שישי באגם "טייבל רוק" שליד העיר ברנסון בדרום-מערב המדינה בעקבות סופות ברקים עזות.

משפחת קולמן, שטבע באגם במדינת מיזורי, ארה"ב, לפני תחילת הטיול, 19 ביולי 2018. רויטרס
המשפחה שטבעה, יום לפני האסון/רויטרס

השריף המקומי דאג רדאר מסר כי "נראה שהיו חגורות הצלה על הסיפון, אך לא ברור כמה אנשים לבשו אותן. השריף הוסיף כי "29 נוסעים ושני חברי צוות היו על הספינה כשהיא התהפכה, מתוך שני חברי צוות שהיו על הסיפון רק אחד שרד".

החברה בבעלות הספינה מסרה כי "אנחנו עצובים מאוד מהתאונה הטראגית. היא השפיעה על כולנו". עוד הוסיפו כי "אנחנו נמשיך לעשות את כל שאנחנו יכולים על מנת לסייע למשפחות שהיו מעורבות. הבטיחות של האורחים ועובדים שלנו היא ראשונה בסדר העדיפות".

(עדכון ראשון 16:38)

עוד באותו נושא

ארה"ב: 13 הרוגים ו-14 נעדרים בהתהפכות סירה באגם במיזורי

לכתבה המלאה
הסירה שהתהפכה במיזורי, ארה"ב ה-21 ביולי 2018. רויטרס
האגם נחשב לאתר תיירות פופולרי. הסירה שטבעה, שישי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully