וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלתעות שבו אחרי 70 שנה: ילדים נפגעו מתקיפת כרישים בניו יורק

נער בן 13 ונערה בת 12 הותקפו לחופי לונג איילנד בשתי תקריות נפרדות ונדירות. "ראיתי סנפיר ואז הרגשתי כאב", תיארה הנערה. ברגלו של הנער נמצאה שן. "הוא היה אמיץ"

שן של כריש שהוצאה מרגלו של נער שהותקף בניו יורק, 19 ביולי 2018. רויטרס, רויטרס
השן שהוצאה מרגלו של הנער/רויטרס, רויטרס

שני ילדים נפצעו בתקיפות של כרישים לחופי לונג איילנד, ניו יורק, בתקריות ראשונות מסוגן במדינה זה 70 שנה - כך מסרו גורמים רשמיים במדינה שבחוף המזרחי של ארצות הברית. השניים צפויים להחלים לחלוטין.

הפצועים, נערה בת 12 ונער בן 13, הותקפו בשתי תקריות נפרדות, במרחק של כמה קילומטרים זה מזה, במפרץ של אי האש ביום רביעי. מרגלו של הנער הוצאה שן שתוארה ככזו "המתאימה לדג גדול" והיא נבחנת על ידי מומחים.

במסיבת עיתונאים שכינס ראש מערך ההצלה, קרייג אמרדנו, בעקבות שתי התקריות הוא אמר כי הנער היה "אמיץ" ו"מפוחד מאוד". הוא אמר כי החתכים שלו נחבשו מיד, אך גורמי רפואה שהגיעו לחוף הסירו את התחבושות כדי לבחון את הפצעים. "הם מצאו את אחת השיניים עדיין בתוכו", אמר.

הנערה, שזוהתה כלולה פולינה, סיפרה כי היא הייתה במים בגובה המתניים, כשהבחינה בסנפיר. אחרי ששבה לחוף, היא גילתה שרגלה מדממת. "ראיתי משהו, לידי, והרגשתי כזה כאב והסתכלתי וראיתי סנפיר", סיפרה. "הלכנו למצילים, רצנו אליהם והם חבשו את זה". היא אמרה כי הצללית שראתה במים הייתה באורך של כ-1.2 מטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully