וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הח"כים שהתבטאו בעד הלהט"ב - וזגזגו בהצבעה על חוק הפונדקאות

19.7.2018 / 21:44

נתניהו אינו היחיד שהתבטא בעד הזכות של גברים גאים להביא ילד באמצעות נשים פונדקאיות - והצביע נגדם במליאת הכנסת. שורת ח"כים ושרים מהקואליציה שבעבר הביעו תמיכה בשוויון זכויות ללהט"ב העבירו את החוק ה"מפלה" שנועד לעגן את זכותם להורות

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

ראש הממשלה בנימין נתניהו עשה בשבוע האחרון "פליק פלאק" בכל הקשור לזכויות להט"ב כשהודיע על תמיכתו בהסתייגות לחוק הפונדקאות שנועדה לאפשר לאבות גאים להיעזר בנשים פונדקאיות כדי להביא ילדים לעולם - אולם, כשהגיע למליאת הכנסת הצביע נגד אותה הסתייגות. בסרטון שפרסם לאחר מכן תירץ זאת כי בשלב ראשוני הוא תומך במתן אפשרות לפונדקאות רק לאמהות ובהמשך הדרך יתמוך גם במתן אפשרות לפונדקאות לאבות.

לא ברור אם המהלך של נתניהו היה ספין על חשבון חבר סיעתו ח"כ אמיר אוחנה או "גזר" שנתן לאוחנה כדי לתת לו לגיטימציה בקרב חברי קהילת הלהט"ב שממילא מבקרת אותו השכם והערב על כך שכמי שמתיימר להיות יו"ר התא הגאה בליכוד שנבחר על הטיקט של חבר כנסת הומו ראשון בליכוד לא פועל למענה ודואג להימנע מהצבעות לטובת חוקים לטובת הקהילה. יש מי שגורסים כי התיאוריה השנייה סבירה יותר, לאור העובדה ששעות לאחר ההצבעה במליאה מיהר אוחנה להגן על נתניהו בכל כלי תקשורת אפשרי.

אלו עוד חברי כנסת זגזגו לאורך השנים, השתמשו בקהילת הלהט"ב כדי למצוא חן ולהשיג עוד קולות בפריימריז ובבחירות וביום האמת נעלמו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully