וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו בת כמה הכנרת הזו. וואלה! גלובל

19.7.2018 / 17:00

וואלה! גלובל בסימן נשים: תכירו את הכנרת בת ה-11 שכובשת את במות העולם מאז גיל 3! וגם: ההודיות המסיירות בישראל שמגיבות על האמירה "ברוך שלא עשני אישה הודית"

מערכת וואלה!

בתכניתו השבועית "וואלה! גלובל" עוסק אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS בנושאים עולמיים עדכניים מזווית אחרת ובקצב מהיר. והפעם - תכנית בסימן נשים:

בפתח התכנית מזכיר נהרי את הסיפור המרתק על אנסטסיה, בתו של הצאר ניקולאי השני. לאחר שכל משפחתה חוסלה באכזריות על ידי הבולשביקים בדיוק לפני 100 שנה, צמח מיתוס כי בתו הצעירה שרדה והצליחה לחמוק מארצה. כמה שנים אחר כך קמה אישה בברלין שטענה כי היא-היא אנסטסיה. היזכרו בסיפור המוזר, ובקשר של השחקנית אינגריד ברגמן אליו.

במרכז התכנית - ראיון עם שתי חברות במשלחת של הודים והודיות שסיירה בישראל לאחרונה - עיתונאית הדקאן כרוניקל ונציגת הודו בארגון הנשים של האו"ם: על יחסי ישראל-הודו, מעמד נשים בהודו והאם הן רואות תיקון בדרך. "הודו חברה בהתפתחות", אומרת העיתונאית נינה גופל, "הרבה אנשים עוברים מהכפרים לערים ויש הרבה נשים מעוררות השראה בתפקידים בכירים. למרות המקרים המזעזעים שאנחנו קוראים עליהם, אני צופה שינוי בהמשך".

בסוף התכנית - ממתק: ראיון עם הכנרת הבריטית ממוצא סיני ליה זו בת ה-11, שמנגנת מינקות ומגיל 3 וחצי עורכת מסעות הופעות בינלאומיים. ליה הצעירה, שלומדת אצל הכנר הישראלי יצחק רשקובסקי, תגיע בסוף יולי להשתתף בכתות האמן של מיזם קשת אילון. אל תפספסו את הראיון עמה!
צפו בתכנית.

וואלה גלובל 17.7.18 צילום ליה זו. מערכת וואלה!
מבינה את העומק של מוזיקה קלאסית. ליה זו ואורן נהרי/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully