וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל והמדריך נעצרו: תיירת רוסיה נאנסה בהוסטל בדרום הודו

המשטרה עצרה שישה חשודים באונס קבוצתי של צעירה בת 21, שטיילה לבדה באתר תיירות פופולרי ואותרה ערומה וחסרת הכרה ברצפת החדר שלה. המדריך טען כי מצא אותה אחרי שקיימו יחסי מין בהסכמה

צילום: CNN עריכה: שניר דבוש

המשטרה בהודו עצרה היום (חמישי) שישה חשודים באונס קבוצתי של תיירת רוסיה, שהותקפה באתר תיירות פופולרי בדרום המדינה - כך דיווחה סוכנות הידיעות הצרפתית. לפי הדיווחים, לצעירה בת ה-21 היו סימני נשיכה בפניה ובזרועותיה כשהיא נמצאה ביום שני ערומה וחסרת הכרה ברצפת חדר בהוסטל שבו שהתה.

האישה, שטיילה לבדה, הגיעה לעיר טירוונמלאי, שבמדינת טמיל נאדו, ביום חמישי שעבר. לפי אחת החוקרות, בין העצורים גם מנהל ההוסטל ומדריך התיירות של הנערה, שסיפר למשטרה כי הוא מצא אותה על הרצפה כמה שעות אחרי שהוא קיים עמה יחסי מין בהסכמה. החוקרת הוסיפה כי האישה מאושפזת בבית חולים בשל מנת יתר ופציעות קלות, כשנעשים מאמצים לגבות ממנה עדות. הבדיקות הרפואיות אימתו את התקיפה המינית.

לקריאה נוספת בנושא
הודו: העליון אישר את עונש המוות למבצעי האונס בדלהי ב-2012

הפגנות נגד אונס בניו דלהי, הודו, אפריל 2018. רויטרס
הפגנה בניו דלהי נגד אונס, אפריל/רויטרס

האלימות המינית בהודו אינה נבלמת למרות מאמצי חקיקה שנעשו מאז האונס הקבוצתי בניו דלהי ב-2012, ובכל יום מדווחים כ-110 מקרי אונס. לטענת פעילים הנאבקים בתופעה, זהו רק קצה הקרחון מאחר שרוב המקרים אינם מדווחים.

כמה תיירות זרות הותקפו במדינה בחודשים האחרונים, בהן תיירת יפנית שנאנסה על ידי נהג מונית בצפון המדינה ותיירת קנדית שנאנסה על ידי מנהל ההוסטל שבו שהתה בבירה ניו דלהי.

אתמול אמר שר במשרד הפנים כי בין 2014 ל-2016, דווחו על 110,333 מקרי אונס ברחבי המדינה.

(עדכון ראשון 14:00)

  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully