וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הממשלה, תתעורר. מגיע לי ילד בדיוק כמו לילדים שלך

19.7.2018 / 11:40

ואני משוכנע שהילד שאביא, עם עזרתך או בלעדיך יהיה הילד הכי אהוב וגאה שאפשר. שירתתי בצבא, שילמתי מסים. עכשיו תורי להקים משפחה. זה אולי נראה לך מוזר, אבל פעם גם גברים שהלכו יד ביד ברחוב היו חריגים. דבר אחד אני יכול להבטיח לך - אין לנו כוונה לעצור

ממשלת ישראל מודיעה בתדהמה על הפלת התיקון לחוק המאפשר הליך פונדקאות לאבות הומואים. בתדהמה? לא ממש! שיקום פה הבן אדם (הנאיבי, יש לציין) שחשב שמר ראש ממשלה, בנימין נתניהו, אכן יאפשר לתיקון החוק לעבור בשקט ואף יצביע בעדו. שיקום ההומו שחשב שנתניהו באמת ייצא נגד אלו שמחזיקים אותו חזק חזק אי שם למטה או שיקום מישהו ויגיד שהוא באמת ובתמים חשב שיש מישהו בקואליציה שמאמין בלב שלם שלהומואים מגיע שוויון זכויות מלא ממש כמו לשאר האנשים באוכלוסייה.

זה נשמע אולי קצת מוזר לבן אדם מן השורה. הרי אנחנו אוכלים כמו כולם, שותים כמו כולם, משרתים בצבא ממש כמו שאר חברינו לנשק ואפילו נלחמים במלחמות ישראל. אנחנו משלמים מסים וארנונה כמו השכנים שלנו (אבל לא כמו ראש הממשלה, שקיבל פטור ממש השבוע) - האם אחרי כל אלו לא מגיע לנו זכויות כמו לכולם?

הפגנה של עשרות להטבים בצומת השלום במחאה על חוק הפונדקאות 16 ביולי 2018. מערכת וואלה! NEWS
מישהו מכם מאמין שמישהו למעלה דואג לכם? הפגנה בתל אביב/מערכת וואלה! NEWS

אז זהו שכן. אדוני ראש הממשלה, נמאס לנו לשמוע "לא", נמאס לנו להיות אזרחים סוג ב', נמאס לנו שיש מישהו בכנסת שחושב שאנחנו הורים פחות טובים ממך ומאשתך ה"פ-ס-י-כ-ו-ל-ו-ג-י-ת", נמאס לנו שאנחנו בכלל צריכים לקבל אישור על עצם היותנו והווייתנו, ועל מה ולמה? אז יהיו שיגידו שאנחנו מוזרים, שונים, חריגים, סוטים, לא נורמליים, טמאים, מחליאים ועוד כמה שמות וכינויים שחברך ליצמן המהולל בוודאי ימציא על הדרך, אבל כל אלו (רחוקים מהמציאות ככל שיהיו) לא משנים את העובדה שאנחנו קודם כל בני אדם בשר ודם. וככאלו, שאגב, חיים במדינה מתוקנת, ליברלית, דמוקרטית וכל השיט הזה שאתה וחברייך מוכרים לחברינו מחו"ל, רגע לפני שהם מגיעים לישראל לחגוג במצעד הגאווה בשביל לגזור על הגב שלנו עוד קופון - מגיעות לנו זכויות מלאות. לא כי בא לך לתת, לא כי אתה מרחם עלינו, לא כי אתה רוצה לעשות עמנו חסד או סתם כי בא לך למצוא חן בעינינו או בעיני העולם, לא! כי מגיע לנו.

אני יכול להבטיח לך אדוני ראש הממשלה שהילדים שנביא לעולם, עם או בלי עזרתך ועזרת ממשלתך, יהיו הילדים הכי מאושרים, הכי אהובים, הכי מקובלים, הכי מקבלים, הכי נאורים וחכמים ובעיקר - הכי גאים שיש. כי אנחנו, אתה יודע "ההומואים" הרבה יותר טובים מהרבה הורים אחרים שאונסים, מתעללים, זורקים לרחוב או אפילו רוצחים את הילדים שלהם.

רוה"מ בנימין נתניהו ורעייתו מחווים את בנם אבנר ללשכת הגיוס, נובצבר 2014. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
לילדים שלך מגיע ולנו לא?/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

אני יודע ביבי, זה אולי נשמע לך קצת מוזר, בכל זאת - שני גברים שמגדלים ילד או שתי נשים שמגדלות ילד, או שני גברים ואישה, או שתי נשים וגבר או שלל קומבינציות מוזרות שכאלו, אבל היי, תשאל את קודמייך בתפקיד. גם להם לפני 20 שנה נראה מאוד מוזר ששני גברים ילכו יד ביד ברחוב או שעשרות אלפי להט"בים יצעדו במצעד שמוקדש כולו עבורם.

אז בוקר טוב לך אדוני ראש הממשלה - את כל זה השגנו בזכות ולא בחסד. לא בזכותך, אך ורק בזכותנו. בזכות המלחמות, המאבקים, המחאות, ההפגנות, ההתעקשות הבלתי פוסקת שלנו והרצון המטורף שלנו לדבר הפשוט והבסיסי שנקרא שוויון זכויות. גם הפעם אנחנו לא מתכוונים ללכת לשום מקום ואנחנו מתכוונים להילחם בכל הכח, ותאמין לי - יש לנו כח אדיר, כי מה לעשות, גם לנו מגיע להיות הורים במדינת ישראל בדיוק כמו לך ולשרה ולבנים שלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully