וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה חושמלה והותקפה בירושלים: "רק בגלל שדיברתי בערבית"

ראג'דה עותמאן, בת 29 מאבו גוש, טיילה עם חברתה סמוך לכיכר ציון, אז לדבריה הותקפה על ידי קבוצת צעירות. "אחת מהן תקפה ואמרה 'זונה ערבייה'". היא הוסיפה כי גם כשנפלה על הרצפה, התוקפים המשיכו ואף גנבו ממנה את הטלפון הסלולרי

תושבת אבו גוש שהותקפה בירושלים כי דיברה ערבית. -, מערכת וואלה! NEWS
"אמרתי שאני מכפר השלום, אך הן המשיכו". עותמאן/מערכת וואלה! NEWS, -

צעירה המתגוררת ביישוב אבו גוש טוענת כי היא וחברתה הותקפו אמש (שלישי) בירושלים, רק משום שדיברה בערבית. לדבריה, קבוצה של צעירות שפגשה בה ובחברותיה קיללו אותן ואחת מהן אף תקפה אותה כמה פעמים עם שוקר חשמלי סמוך לכיכר ציון.

"אני לא ישנתי מאתמול עד עכשיו בעקבות המקרה", שחזרה הצעירה ראג'דה עותמאן, בת 29 שהגישה בעקבות המקרה תלונה במשטרה. "טיילתי עם חברה שלי ויצאנו לבלות. חברה שלי דיברה איתי ערבית, ומולנו הגיעו חמש בחורות. בשלב מסוים אחת מהן תקפה את חברה שלי בכתף שלה ואמרה 'זונה, זונה ערבייה'".

תושבת אבו גוש שהותקפה בירושלים כי דיברה ערבית. -, מערכת וואלה! NEWS
"גם אחרי שנפלתי, הם המשיכו". הפצעים שנגרמו לעותמאן/מערכת וואלה! NEWS, -

"עשינו כאילו לא שמענו כלום והמשכנו ללכת", המשיכה. "אבל היא המשיכה לצעוק ולקלל והוציאה מהכיס שלה שוקר חשמלי". לאחר מכן, החליטה עותמאן לפנות אליה ושאלה אותה מדוע עשתה זאת. "אמרתי לה שאני מאבו גוש, מכפר השלום. כן אנחנו ערביות, אבל לא כל הערבים מחבלים ורעים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
תושבת אבו גוש שהותקפה בירושלים כי דיברה ערבית. -, מערכת וואלה! NEWS
החשודים שוחררו בתנאים מגבילים/מערכת וואלה! NEWS, -

לדבריה, אותה צעירה המשיכה לצעוק עליה ולקלל. "היתה לי כוס שתייה ביד שלי. ואז היא שוב הוציאה את השוקר החשמלי, והתחילה לאיים ולהגיד 'זונות וערביות'. ואני מהלחץ והפחד נפלה לי הכוס ששתיתי. אחרי זה היא דחפה אותי ותקפה אותי עם השוקר החשמלי כמה פעמים".

עותמאן סיפרה כי גם כשנפלה על הרצפה, מי שלטענתה תקפה אותה המשיכה לחשמל אותה ולהכות אותה. "באו גם החברות שלה והצטרפו ומישהו נוסף שעשה כאילו הוא מפריד בינינו ונתן מכות. ויש לי הרבה סימנים. ונפגעתי נפשית ופיזית". לדבריה, היה כיסא במקום שבעזרתו ניסתה להרחיק אותם ממנה וליצור מחיצה. אחרי כן היא קמה וחיפשה את הפלאפון שלה ואז ראתה אותו ליד על הרצפה. "הלכתי לקחת את הפלאפון שלי, ואז באה הבחורה עם השוקר ונתנה לי מכה על היד, ולקחת את הפלאפון וברחה תוך כדי שהיא צועקת 'ערבייה ערבייה'. היא אולי תכננה שאם יראו אותי רודפת אחריה בזמן שהיא צועקת, יחשבו שאני מחבלת או משהו. אמרו לי אל תלכי".

הפוסט שהעלתה חברתה של עותמאן

אחרי כן, חברה שלה, שלדבריה קפאה בעת התקיפה, התקשרה למשטרה. "אני הייתי בהלם. באו המשטרה וזיהיתי את אחת הבחורות שהיתה איתן ואת הבחור, ובסוף הפלאפון שלי היה אצלו". בעקבות התלונה שהגישה, במשטרה פתחו בחקירה באותו הלילה, ואף עצרו שני חשודים, שנחקרו ושוחררו בתנאים מגבילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully