וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת חוק הפונדקאות, מדד צפיפות החופים: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

18.7.2018 / 14:00

חוק הפונדקאות עבר אבל לא יכלול גברים יחידניים, ראש ממשלת הונגריה מגיע לביקור שנוי במחלוקת בישראל, בית אבות בנהריה נסגר בגלל הזנחה וסכנה לחיי הדיירים, מיזם לעידוד העסקים בדרום, באילו חופי רחצה הכי מומלץ לבלות?

צילום:יותם רונן, רוני כנפו, רויטרס עריכת וידאו:אביב אירגז

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

סערה במליאת הכנסת בעניין חוק הפונדקאות. ראש הממשלה נתניהו הצביע נגד סעיף שיאפשר פונדקאות לאבות יחידנים בניגוד להצהרה קודמת שלו, סעיף שגם לא נכנס.
יקי אדמקר הכתב הפרלמנטרי דווח מהכנסת על החוק וגם על חוק הלאום שההצבעה עליו צפויה הלילה.
דנה ירקצי עם התגובות בקהילת הלהט"ב.

היום מגיע לישראל לביקור רשמי ויקטור אורבן, ראש ממשלת הונגריה, ביקור שלא חף מביקורת. עורך חדשות החוץ, אורן נהרי, על משמעות הביקור.

בשבוע שעבר נסגר בית האבות בית חוסן בנהריה בגלל מה שהוגדר סכנה ממשית לחיי החוסים. כתבת הבריאות רויטל בלומנפלד ויואב איתיאל עם דוח שמתאר את ההזנחה הפושעת במקום.

דוח של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מתפרסם היום בנושא רפואה מונעת ממנו עולה שאנשים לא מקשיבים לקמפיינים.

אחרי שהורגשה ירידה במספר שיגורי בלוני ועפיפוני התבערה, ביממה האחרונה הייתה חזרה לעשרות שיגורים, בכלל זה הבלון שנחת אתמול בגן ילדים.
יניר יגנה הכתב בדרום מדווח מקיבוץ בארי גם על מיזם לעידוד העסקים בדרום וגם על טרגדיה בים המלח עם טביעתה של ילדה בבריכת מלון.


לפני זמן קצר נגזר דינם של מוטי חסין ומאיר אברג'יל באחד התיקים הבולטים בפרשה 512 שעיקרה שרשרת חיסולים בעולם התחתון.
דניאל דולב הכתב לענייני משפט דווח מבית המשפט המחוזי בת"א גם על פרשה בטחונית שהותרה היום לפרסום.

הישג לאופוזיציה: חוק הקולנוע החדש שמקדמת שרת התרבות לא יעבור במושב הנוכחי בכנסת, זאת אחרי שהאופזיציה הגישו מאות הסתייגויות.
אבנר שביט, מבקר הקולנוע של וואלה תרבות, עם הפרטים.

הקיץ כבר בעיצומו והטמפרטורות רק עולות.
עמותת "צלול" ערכה גם השנה את מדד הצפיפות בחופים, ובחנה באילו חופים משתלטים משכירי הכיסאות והשמשיות על החוף וכמה נשלם על מזון.
אור רביד מביא מחוף בת ים את כל הנתונים.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully