וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דם מהאוזניים: טיסת אימים של "ריינאייר" הסתיימה ב-30 נפגעים

בשל ירידה פתאומית בלחץ האוויר בטיסה שהייתה בדרכה מאירלנד לקרואטיה נשלפו מסיכות החמצן והמטוס צלל במהירות. אחרי נחיתת חירום בפרנקפורט פונו חלק מהנוסעים לבית החולים

עריכה: יאיר דניאל

יותר מ-30 נוסעים בטיסה של חברת ריינאייר פונו לבית חולים אחרי ירידה בלחץ האוויר שהובילה לנחיתת חירום בפרנקפורט - כך דווח ב"גרדיאן" הבריטי. התקרית אירעה ביום שישי האחרון, בזמן טיסה מדאבלין, אירלנד, לקרואטיה. לפי אחד הנוסעים, האוויר במטוס הפך קר במהירות, מסיכות החמצן נשלפו והמטוס צלל 3,000 מטר בתוך פחות מדקה. לדבריו, נוסעים רבים התלוננו על כאבי אוזניים, אבל שיבחו את הטייסים על כך שעשו "עבודה מצוינת".

חלק מהנוסעים קיבלו טיפול רפואי אחרי הנחיתה. חברת התעופה מסרה כי היה מחסור במקום עבור חלק מהנוסעים, שנאלצו לחכות עד יום שבת לטיסה נוספת. בעיתון הגרמני "טגשפיגל" דווח כי הנוסעים התלוננו על "כאבי ראש ודם מהאוזניים" ואמרו כי הם סובלים מבחילות.

החברה מסרה כי בהתאם להליך המקובל, הצוות סיפק מסיכות חמצן והחל בהנמכת גובה מבוקרת. "המטוס נחת ללא הפרעה והנוסעים ירדו ממנו, כשמספר קטן מהם קיבל סיוע רפואי כאמצעי זהירות", אמר דובר של החברה. הוא הוסיף כי היה מחסור של מקומות פנויים במלונות עבור נוסעים שנאלצו להמתין לטיסה החדשה.

30 נוסעים אושפזו לאחר שטיסה מאירלנד לקרואטיה נאלצה לבצע נחיתת חירום. אתר רשמי
הנוסעים מסכות חמצן בזמן נחיתת החירום/אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • ריינאייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully