וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע המפחיד בו עיט זהוב תוקף ילדה בת 8 - מול אמא שלה

18.7.2018 / 9:04

במהלך תצוגת תכלית של יכולות הציד של העוף הדורס, הוא התנפל על ילדה קטנה ונעץ בה את טפריו. במזל זה לא נגמר במוות, אלא רק בפציעות וילדה מבועתת

AKIpress news

בסרטון פה למעלה ניתן לראות את הרגע המחריד בו ילדה בת שמונה הותקפה על ידי עיט זהוב, אחרי שהעוף הדורס חשב בטעות שהיא הטרף שלו - במהלך תצוגה בקירגיזסטן. בצילום ניתן לראות את טורף העל (שנקרא גם עיט נשרי) מתנפל על הילדה מול הצופים ההמומים בפסטיבל במחוז איסיק קול במדינה שבמרכז אסיה.

המטפלים של העוף, שהציגו לקהל את מיומנויות הציד שלו, נראים רצים כדי לשחרר את הילדה מטפרי העיט, שמגיע לגודל של 85 ס"מ ומשקל 5 ק"ג.

עוד בנושא
התייר הטיפש בעולם ניסה ללטף אריה - וזה נגמר רע מאוד
אינדונזיה: תושבים שחטו כ-300 תנינים - כנקמה על מות חברם

עיט תוקף ילדה. צילום מסך
עיט תוקף ילדה/צילום מסך

ב"דיילי מייל" דווח שלאחר ששיחרו את הילדה מהעוף, היא נלקחה על ידי אמה, שצפתה בבעתה במתרחש, לבית החולים עם שריטות קשות בגב. מבית החולים נמסר שהיא נזקקה למספר תפרים לאחר שנפגעה גם בראשה והיא במצב של "הלם ומצוקה".

עוד באותו נושא

זאב או מפלצת? וידאו מצמרר מתעד חיה ענקית שרודפת אחרי כלב

לכתבה המלאה
עיט תוקף ילדה. צילום מסך
הילדה נזקקה למספר תפרים בגבה ובראשה/צילום מסך

לפני כשש שנים פורסם סרטון בו נראה עיט זהוב חוטף תינוק בפארק בקנדה. עשרות מיליוני אנשים צפו אז בעיט הזהוב, כשהוא מניף מהאדמה את התינוק ונושא אותו באוויר לזמן קצר. לאחר מכן, כנראה מפאת משקלו או בשל הקושי לאחוז במעיל שעטה התינוק, הפיל הדורס הענק את ה"טרף" בחזרה לארץ. האדם שתיעד את המחזה רץ לאחר מכן לעבר התינוק. כעבור כמה שניות נראה התינוק כשהוא מונח בבטחה על האדמה ובוכה.

ככה זה נראה אז

סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יאיר דניאל

רשתות טלוויזיה ואתרי חדשות ברחבי העולם פרסמו אז את הידיעה והסרטון, אולם רבים הטילו ספק באמינותו - וצדקו. לאחר מספר ימים התברר שהסרטון הופק על ידי שלושה סטודנטים במסגרת לימודיהם במסלול לעיצוב דיגיטלי ואנימציה, במהלכו "נשתלו" העיט והילד בסרטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully