וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוצחים": עימותים בשיקגו אחרי שהמשטרה ירתה למוות באדם שחור

כ-150 איש השליכו חפצים ותקפו ניידות בעיר בעקבות תקרית נוספת בין שוטרים לבין אזרח שחור שהסתיימה במוות. לפי המשטרה, החשוד היה חמוש וניסה לשלוח את ידו לכלי הנשק כשהשוטרים ניסו לעצור אותו

צילום: רויטרס, עריכה: תום זואילי

משטרת שיגקו התעמתה אתמול (שבת) עם מפגינים בעיר בעקבות מותו של אדם שחור, שנורה למוות בשל החשד שנשא כלי נשק. כ-150 איש צעקו "רוצחים", השליכו חפצים וקפצו על ניידות במהלך ההפגנות באזור הדרומי של העיר. לפי דיווחים מקומיים, שוטרים חמושים באלות החליפו מהלומות עם המפגינים ושלושה מהם נפצעו באורח קל. ארבעה מהמפגינים נעצרו.

מותו של הגבר, שפרטיו לא נחשפו אך דווח כי היה בשנות ה-30 לחייו, מצטרף לשורה ארוכה של מקרים דומים ברחבי ארצות הברית שבהם נהרגו אזרחים שחורים, חלקם לא חמושים בידי המשטרה. אלו הובילו להפגנות בערים שונות ברחבי המדינה.

לפי המשטרה, בשעה 17:30 לפי שעון מקומי, שוטרים שהיו בסיור ברובע החוף הדרומי של העיר הבחינו באדם "בעל מאפיינים של אדם חמוש". עוד נטען כי בעקבות זאת "התפתח עימות מזוין שהסתיים בשוטר שירה בכלי נשק ופגע בצורה קטלנית בתוקף". לפי הודעת המשטרה, נמצאו אקדח ושתי מחסניות בזירה.

לפי בכיר המשטרה המקומית פרד וולטר, השוטרים הבחינו בבליטה במכנסיו של הקורבן והם חשדו כי מדובר באקדח. לדבריו, כשהם התקרבו אליו, הוא החל לברוח ו"ניסה להגיע לאקדח".

עימותים אלימים בשיקגו - מאות תושבים התעמתו עם כוחות הביטחון אחרי ששוטר ירה למוות בגבר שחור. רויטרס
עימותים אלימים בשיקגו - מאות תושבים התעמתו עם כוחות הביטחון אחרי ששוטר ירה למוות בגבר שחור/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully