וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 25 נמשה ללא רוח חיים בחוף הים בתל אביב; הרקע נבדק

14.7.2018 / 10:34

אזרחים זיהו את גופת הצעיר צפה באזור חוף גאולה שבעיר והזעיקו את צוותי ההצלה שקבעו את מותו במקום. הצעיר טרם זוהה וגופתו הועברה למכון לרפואה משפטית בניסיון לברר את נסיבות מותו

גבר כבר 25 טבע למוות בחוף גאולה בתל אביב. מד"א
צוות מד"א בחוף שבו אותרה גופת הצעיר בתל אביב, היום/מד"א

צעיר בן 25 נמשה היום (שבת) ללא רוח חיים בחוף גאולה בתל אביב. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו. "כשהגענו למקום, ראינו בחוף על קו המים צעיר כבן 25 שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה" סיפר פרמדיק מד"א נמרוד שני. "ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

אזרחים דיווחו על גופת גבר צפה בים באזור חוף גאולה שבעיר. הצעיר שטבע למוות טרם זוהה בשלב. הגופה תועבר למכון לרפואה משפטית באבו כביר. השוטרים שהגיעו למקום גובים עדויות כדי לברר את הנסיבות ואת זהותו של הצעיר.

אתמול טבע למוות בן 50 בסמוך לחוף גבעת העלייה ביפו. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר מאמצי החייאה קבעו את מותו. פרמדיק מד"א יאיר גולדשטיין אמר כי "כשהגענו, המצילים בדיוק חילצו אלינו מהמים עם אופנוע ים גבר מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, לאחר שהה במים זמן ממושך וטבע. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עיסויים, הנשמות ומתן תרופות ולאחר מאמצי החייאה נאלצנו לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully