וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצמרר: יצור ימי אנושי ומבחיל שנמצא בחיים מעורר פאניקה בסין

19.7.2018 / 9:10

יצור ימי שנראה כמו עוגיית זנגביל מעוכה נמצא בחוף בסין ומעורר היסטריה ברשת - וזה עוד לפני שראיתם איך הוא זז.

THE HIDDEN UNDERBELLY

מדי פעם אנו נחשפים לכל מיני יצורים ימיים משונים שנסחפים אל החוף או נמצאים במעמקי האוקיינוס - אבל יצור כמו זה שלשמו התכנסנו מעולם לא ראינו, וגם אנחנו די מצטערים עכשיו שיצא לנו לראות. היצור מעורר החלחלה הזה שנראה כמו סוג של עוגיית זנגביל מעוכה נמצא בחוף בסין ע"י המקומיים. הם פחדו לגשת אליו בהתחלה, אבל אחד אמיץ עשה זאת, הרים אותו בידיים בשביל תמונה ולא האמין למראה עיניו כשזה התחיל להזיז את הראש והגפיים.

הקטע תועד במצלמה ושותף בערוץ היוטיוב "The Hidden Underbelly", שם הוא צבר יותר מ-130 אלף צפיות. בתיאור הסרטון נכתב: "נראה שליצור הזה יש ראש אנושי עם מה שנראה כמו ידיים ורגליים. לדעתי, זה יכול להיות מין חדש של יצור חי או כוכב ים שעבר מוטציה". הצופים נותרו מזועזעים ממה שראו ולא הצליחו למצוא הסבר הגיוני לכך, "וואו זה מפחיד ומסקרן בלשון המעטה", כתב אחד ואחר הוסיף: "האם זה סוג של ספוג ים שעבר מוטציה?".

יצור ימי מוזר. THE HIDDEN UNDERBELLY, אתר רשמי
מה זה הדבר המוזר הזה? יצור ימי לא ברור נמצא בחוף בסין/אתר רשמי, THE HIDDEN UNDERBELLY

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מדג רפאים ועד עכביש הים הכתום: נחשפו יצורים ימיים חדשים וביזאריים

לכתבה המלאה

הזואולוג הבריטי קרל שוקר אמר: "זה כנראה מסה של ספוג ומאחר שהאיש החזיק אותו ככה בצורה אנכית, הוא קיבל צורה אנושית". כמה משתמשים טענו שהיצור הוא פשוט בובה אותה הזיז הבחור בלחיצת כפתור. אחד כתב: "זה נראה כמו בובה שהוא הכין מספוג. תסתכלו על היד שמאחורי הראש שלו. האצבעות מקופות במעין ידית כזאת שלחיצה עליה כנראה מפעילה את הבובה. ועדיין, אחלה בובה". מה אתם אומרים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully