וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח שמסעיר את המדינה ומתכוננים לחצי גמר המונדיאל:המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

11.7.2018 / 14:00

הגרוש של אופירה חיים מתל מונד הודה כי רצח אותה, ילד בן 7 נחטף ביתו בקלנסוה, נתניהו יצא לפגישה עם פוטין, צרפת בגמר המונדיאל ומעתה תוכלו לטוס אל על ולגלוש בנייד

צילום:ניב אהרונסון, שלומי גבאי,לע"מ, רויטרס,CNN עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

רצח אופירה חיים מתל מונד:
בעלה לשעבר, דוד חיים, הודה ברצח והתמוטט.
הכתב לענייני משטרה אבי אשכנזי דווח מבית המשפט.

ילד בן 7 מקלנסווה נעלם אתמול בערב, המשטרה חושדת שנחטף עבור כופר על רקע סכסוך כספי. הכתב יואב איתיאל עם הפרטים מבית המשפחה.

ראש הממשלה נתניהו המריא הבוקר למוסקבה לקראת פגישתו עם הנשיא פוטין.
אורן נהרי, עורך חדשות החוץ, על הנושאים שיעמדו במרכז הפגישה ועל הנשיא האמריקני דונלד טראמפ שמתחיל היום את הסיבוב האירופי שלו בנאט"ו במתקפה.
הפרשן אמיר אורן דווח מבריסל בה תיערך הועידה.

סוף טוב לדרמת החילוץ בתאילנד. שנים-עשר הילדים ומאמן הכדורגל מתאוששים בבית החולים, הם איבדו שני קילו ממשקלם ומצבם מוגדר טוב ועל פי גורם בריאותי הם לא מראים סימנים של לחץ. עם זאת קשה לחזות את ההשפעות ארוכות הטווח של הארוע הקשה הזה. כתב CNN דיוויד מקנזי,עם דיווח מתוך המערה שבה הכל קרה.

צרפת חוזרת לגמר המונדיאל אחרי שתים-עשרה שנים
והצרפתים הציפו את שאנז אליזה. היום הם יישבו מול המסכים לראות האם יפגשו בגמר את קרואטיה לשחזור חצי גמר 98 או אולי יפגשו אלופת עולם אחרת, נבחרת אנגליה.
מתן בכור מוואלה ספורט עם הפרשנות ותומר ספירשטיין מנהל הסושיאל של וואלה! NEWS על הטירוף בממלכה.


רגע לפני עונת הטיסות לחו"ל ובאיחור ניכר אחרי חברות התעופה אחרות, אל על מכניסה ווי פיי לחמישה עשר מטוסים. מייקי לוי עורך וואלה טק, דיווח מגובה שלושים אלף רגל.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully