וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדמה שוב רועדת: רעש בעוצמה 3.2 הורגש באזור טבריה

9.7.2018 / 18:43

הרעש הורגש באזור הכנרת, לאחר שבמהלך הלילה פקדה את האזור רעידה בעוצמה 3.3. אתמול הורגשו שבעה רעשים בעוצמות שונות באזור. לא דווח על נפגעים או נזק. בעקבות ריבוי רעידות האדמה בימים האחרונים מפעילה העירייה קו חם עבור נפגעי חרדה

צילום:שלומי גבאי עריכת וידאו:ניר חן

רעידת אדמה בעוצמה 3.2 הורגשה היום (שני) באזור טבריה. זאת, לאחר שבמהלך הלילה פקד את האזור רעש בעוצמה 3.3. אתמול הורגשו שבעה רעשים נוספים בעוצמות שונות באזור, הראשון בהם בשעה 14:04, והבאים אחריו בשעות 15:39, 16:30, 16:53 ו-17:22. בשעה 22:00 הורגשה רעידה נוספת שעוצמתה 3.1 ולאחר מכן רעידה בשעה 23:04 שעוצמתה 3.2. לא נמסר על נפגעים או נזק.

בעקבות ריבוי רעידות האדמה, עיריית טבריה מפעילה באמצעות אגף הרווחה בעיר קו חם עבור נפגעי חרדה. הקו יפעל באמצעות מוקד 106 ויפנה לצוות עובדים סוציאליים במשך 24 שעות ביממה.

בעקבות הרעיד האחרונה, ראש עיריית טבריה יוסי בן דוד כינס הערכת מצב שבה נכחו מנהל מחוז צפון ברשות לחירום לאומית, מנכ"ל עיריית טבריה, סגן מפקד תחנת המשטרה בעיר, כמו גם מנהל תאגיד המים העירוני, קב"ט העירייה ומהנדס העיר. במהלך הערכת המצב ניתנה סקירה על סדרת אירועי רעידות האדמה שהתרחשו עד כה והפעולות שננקטו על ידי העירייה בשיתוף פעולה עם פיקוד העורף ומשרדי הממשלה.

עוד בוואלה! NEWS:
סגן ראש עיריית תל אביב הודיע על התמודדותו נגד חולדאי בבחירות
בזכות לוחמי מג"ב: חייו של תינוק פלסטיני ניצלו בחברון
טרגדיה בצפת: פעוטה נפצעה אנוש מכלי רכב שבו נהג אביה

חיזוק זמני לבניין שנפגע ברעידת האדמה בטבריה. דוברות עיריית טבריה, מערכת וואלה! NEWS
חיזוק לבניינים שנפגעו ברעידות בטבריה/מערכת וואלה! NEWS, דוברות עיריית טבריה

תושבים רבים באזור טבריה, עמק הירדן ובדרום רמת הגולן סיפרו אתמול כי חשו ברעידות האדמה. "חשתי שהאדמה זזה ומהר יצאתי מהבית", סיפרה יהודית לוזיה מקיבוץ אפיקים. אורנה מטבריה סיפרה כי שהתה בביתה: "הייתי על המיטה, וממש הרגשתי אותה זזה, זה הזוי". מרים המתגוררת אף היא בעיר הוסיפה: "אני ממש רועדת מפחד". גם בנצרת עילית וברמת ישי דיווחו כי חשו ברעידת האדמה.

הערכת מצב בעיריית טבריה בעקבות רעידות האדמה. אתר רשמי
הערכת המצב בעיריית טבריה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully