וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילוץ מימי, תקיפה אווירית: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

9.7.2018 / 14:00

נמשך חילוץ הנערים מהמערה בתאילנד, דיווח סורי על תקיפה ישראלית נוספת הלילה, הורי הנערים שנספו בשטפון בנחל צפית קוראים לחקירה בלתי תלויה, קאלה דרשלר על המונדיאל של השוערים.

צילום:שי מכלוף , יוני ריקנר, שלומי גבאי, יותם רונן, רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

מבצע החילוץ הדרמטי במערה בתאילנד התחדש.
ארבעה ילדים חולצו אתמול, לאט לאט ותוך סיכון עצום, צוללנים ינסו להעביר עוד ילדים דרך הפתחים הצרים והמוצפים מים. כתב CNN דיויד מקנזי עם הפרטים.
בבית החולים בצ'אנג ריי מטפלים בארבעת הנערים שחולצו אתמול. הם בבידוד מחשש לזיהומים וזהותם נשמרת בסוד בינתיים. כתב CNN ניקו קאמר דווח מחוץ לבית החולים.

בפעם השלישית בחודשים האחרונים כלי תקשורת בסוריה מדווחים על תקיפה ישראלית בבסיס T-4 המשמש את חיל האוויר של צבא אסד באזור חומס.
אמיר בוחבוט הפרשן לענייני צבא עם הפרטים.

עברית כשפה רשמית יחידה ואישור להקמת יישוביים ליהודים בלבד, אלו הם רק חלק מהסעיפים שמופיעים בנוסח החדש של חוק הלאום שהופץ היום בקואליציה.
יקי אדמקר, הכתב בכנסת, על האפשרות שהחוק יעבור עוד במושב הנוכחי.

הורי הילדים שנספו באסון השטפון בנחל צפית דורשים תשובות, דורשים דין וחשבון ודורשים חקירה רצינית ובלתי תלויה.הכתב אור רביד פגש אותם היום.

מחר יתקיימו משחקי חצאי גמר המונדיאל. שליח וואלה! NEWS למשחקים מיכאל יוכין מדווח מסנט פטרסבורג.
קאלה דרשלר, שוער העבר הקרואטי ישראלי, התארח באולפן.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully