וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיפושים אחרי אופירה נמשכים: השאלות הלא פתורות של בני המשפחה

8.7.2018 / 19:50

בני משפחתה של אופירה חיים שנעדרת מביתה כבר 18 ימים, הקימו חפ"ק ביער קדימה, ממנו ינוהולו החיפושים אחריה. בזמן שרבים מתנדבים לסייע למשפחה, חבריה עדין לא מצליחים לפענח כמה תעלומות שעלו בנוגע לדרכה מביתה לחוג בית בו התכוונה להשתתף

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: איתי עמרם

בני המשפחה וחברים של אופירה חיים הקימו הערב (ראשון) חפ"ק ביער קדימה, אליו יגיעו מתנדבים מכל הארץ. "סרקנו את השטחים החקלאיים סביב תל מונד והיישובים הסמוכים, עכשיו נרכז את החיפושים ביער קדימה. החפ"ק יפעל ברציפות עד שנמצא את אימא שלי", אמרה עדיה, בתה של אופירה.

בני משפחתה של אופירה חיים תוהים מה גרם להיעלמות אמם. לדבריהם, בטרם נעלמה לפני כשבועיים וחצי אופירה הייתה אמורה להשתתף בחוג בית שבפניו אמור היה לדבר שר הבינוי והשיכון יואב גלנט.

אופירה חיים הנעדרת בתל מונד. באדיבות המשפחה, שלומי גבאי
הוקם חפ"ק לניהול החיפושים בשטח. אופירה חיים/שלומי גבאי, באדיבות המשפחה

הם סיפרו כי מארגן הכינוס ביקש מאופירה כי תביא לאירוע מאפים חמים. אופירה הגיעה לסניף ויקטורי במרכז תל מונד ורכשה קופסה עם מאפים, ומצלמת האבטחה תיעדה אותה לאחר שיצאה מן המקום. אחד מפרטי הלבוש שאותם לבשה נמצא בדירתה לאחר היעלמותה מה שמעיד על כך שהיא הגיעה לביתה לאחר הרכישה והחליפה בגדים - אבל השאירה את המאפים במכונית הסקודה המשפחתית.

כמו כן, בני המשפחה לא יודעים כיצד להשיב על כך שבדירה נמצאו מפתחות הרכב אבל לא מפתחות הדירה. עוד לא נמצאו בדירה הארנק והתיק. בני המשפחה מספרים כי לפני זמן מה ניהלה אופירה מסעדת פועלים באזור התעשיה עמק חפר. "כולם הכירו אותה במשך שנים כי הייתה לה את המסעדה שנקראה 'שניצל אופירה'. כל תושבי האזור וכל הפועלים באזור כולם מכירים אותה היטב", סיפרה הבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully