וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר המנדטים החדש, החילוץ בתאילנד יצא לדרך: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

8.7.2018 / 14:00

החל חילוצם של הנערים מהמערה בתאילנד, איך תשפיע כניסתו של גבי אשכנזי לפוליטיקה על מפת המנדטים? תושבת תל מונד נעדרת כבר כשלושה שבועות, הפתעות במונדיאל, אמזון במשלוחים חינם לישראל וסרט דוקו ישראלי חדש

צילום: שלומי גבאי, רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

בצ'אנג ריי תאילנד החל היום המבצע המסוכן לחילוץ 12 הנערים והמאמן מהמנהרה, 13 צוללנים משתתפים במבצע. על פי ההערכות המבצע יימשך בין 12 שעות ועד לארבעה ימים והחשש הגדול הוא שמזג האוויר והמונסונים יפגעו במאמצי החילוץ.

מה קורה אם הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי היה מקים מפלגה ומה היתה חלוקת המנדטים לו נערכו הבחירות היום? התשובות בסקר מיוחד של מכון המחקר פאנלס פוליטיקס בראשותו של מנחם לזר. לזר התארח באולפן עם התוצאות המלאות. טל שלו הכתבת המדינית על משמעות התוצאות.

כבר עשרים ימים שאופירה חיים בת ה-56, אם לשלוש בנות מתל מונד נעלמה באופן מסתורי. אור רביד כתבנו היה היום בבית המשפחה ושוחח עם בנותיה.

סופשבוע של כדורגל מרתק ובסופו רוסיה המארחת מאוכזבת ובחצי הגמר נראה את אנגליה צרפת, בלגיה וקרואטיה. אורי לוי ,שליח וואלה! NEWS למונדיאל מספר על הלילה שאחרי המשחק הדרמטי במוסקבה. אורן יוסיפוביץ, שליח וואלה! NEWS מדווח מסנט פטרסבורג.
אורן נהרי, עורך חדשות החוץ, על המונדיאל של פוטין.


החברה הקמעונאית הגדולה בעולם עושה עוד צעד לעבר ישראל. אמזון מכניסה את ישראל למבצע המשלוח חינם הקרוב שלה.
רעות לוינברג, בעלת קבוצת הקניות ברשת "רעות תקני לי" עם הפרטים וכל מה שכדאי להזמין.


בעיתוי מתאים לוויכוח על חוק השואה הפולני עלה בסוף השבוע הסרט הדוקומנטרי "אתה מת רק פעמיים" ד"ר אבנר שביט מבקר הקולנוע של וואלה תרבות על הדוקו הישראלי.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully