וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע המקסים שבו לימבאי השימפנזה התאחד עם "הוריו המאמצים"

14.7.2018 / 0:18

לימבאי ננטש על ידי אימו אחרי הלידה אך אומץ על ידי בני הזוג ג'ורג' וטניה שדאגו לצרכיו עד שהועבר לגן חיות. השבוע עלה סרטון מקסים שלו שבו הוא משתולל משמחה כשהוא רואה אותם שוב. בהחלט שווה צפייה

ZWF Miami

לימבאי השימפנזה חלה בשפעת אחרי שנולד וננטש על ידי אימו. אולם, למזלו היו לו סוג של "הורים מאמצים" שגידלו אותו אחרי שהוא ננטש והיו כמו אמא ואבא עבורו. אחרי מספר חודשים לימבאי הועבר לגן חיות אבל השבוע עלה לרשת סרטון מקסים שלו כשהוא מתאחד עם ג'ורג' וטניה שגידלו אותו. לימבאי שתה דרך קש כשלפתע הוא שמע מישהוא קורא לו בשמו מאחור. הוא הסתובב וראה את ג'ורג' וכמובן שלא היה יכול להסתיר את התרגשותו הרבה.

קוף שימפנזה פוגש את האדם שאימץ אותו. ZWF Miami, אתר רשמי
רגע האיחוד המרגש/אתר רשמי, ZWF Miami

לימבאי חייך, השתולל משמחה וחיבק את ג'ורג' בכל הכח. מהר מאוד הוא הוסח כשראה גם את טניה, אשתו של ג'ורג', נכנסת לחדר. כמובן שהוא לא פסח גם עליה וחיבק אותה ממש כמו ילד שרואה את אמא שלו. הסרטון מחמם הלב הזה הועלה לאינסטגרם על ידי ארגון זיאולוגי במיאמי, שהסביר שהזוג הזה עזר לספק ללימבאי את צרכיו ממש ברגעים הראשונים של חייו.

לימבאי כעת נשאר בגן החיות, אבל זוכה לראות את הזוג באופן קבוע כשהוא בא לבקר אותו ולמרות שיכולים לעבור כמה חודשים בין ביקור לביקור, התגובה של השימפנזה נשארת זהה כשהוא מתאחד עמם. אגב, בינואר האחרון לימבאי פרץ לכותרות אחרי שעלה לרשת סרטון שלו שבו הוא משחק עם כלב גדול שעונה לשם ברונו. עוד סרטון שעלה לאתר של גן החיות מראה את לימבאי משחק עם גור נמר כפי שתוכלו לראות למטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

לימבאי משחק עם כלב

ופה עם גור של נמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully