וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקשר בין רפואה למוזיקה? וואלה! גלובל עם אורן נהרי

5.7.2018 / 17:00

לפחות ארבעה מחזות שייקספירים מועלים כיום בתיאטראות בארץ. עמוס תמם מ"אותלו" ונילי רוגל מ"חלום ליל קיץ" מדברים עם אורן נהרי על זוגיות ואהבה שייקספירית ואיך כל זה קשור לרצח על רקע כבוד המשפחה. וגם: הכנס הייחודי שישלב רפואה, מיפוי גנטי, כלכלה - ומוזיקה

צילום סטילס: ראובן קסטרו עריכת וידאו: רן צימט, אביעד בללי

בתכניתו השבועית "וואלה! גלובל" עוסק אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS בנושאים עולמיים עדכניים מזווית אחרת ובקצב מהיר. והפעם:

בפתח התכנית שואל נהרי האם יש בכוח המהומות והמחאות המתקיימות בשבועות האחרונים בערים שונות באיראן - ומדוכאות בברוטאליות על ידי השלטון - להפיל את משטר האייתולות שם, 39 שנים אחרי המהפכה הקודמת, האיסלמית, שהפילה את משטר השאה.
זעם עממי אולי יש, אבל האם הקצינים, אנשי המשטרה החשאית או משפחות השליטים יימלטו או יניחו את נשקם כדי שמהפכה תושלם? זה, כנראה, לא נראה באופק.

במרכז התכנית מדבר נהרי עם עמוס תמם המשחק במחזה "אותלו" בתיאטרון הקאמרי ועם נילי רוגל המשחקת ב"חלום ליל קיץ" בתיאטרון החאן על זוגיות שייקספירית, אהבה, דמויותיהן של נשים וגברים במחזותיו של המחזאי האנגלי הנודע ואיך כל זה קשור לרצח על רקע כבוד המשפחה.

נילי רוגל ועמוס תמם וואלה גלובל 5.7.18 אייטם שייקספיר. ראובן קסטרו
"שייקספיר ימשיך להיות נצחי". השחקנים עמוס תמם ונילי רוגל/ראובן קסטרו

את התכנית חותם ראיון עם רופאה בכירה, בעלת אותות כבוד שונים מהממשלה הצרפתית, שעשתה עלייה ומארגנת בימים אלה כנס ייחודי, המשלב רפואה, כלכלה ומוזיקה. במרכז הכנס, שנערך במסגרת עונת התרבות ישראל-צרפת 2018, עוסקים ברפואה גנומית שתכליתה לטפל בכל אחד ואחת מאיתנו על פי הקוד הגנטי הייחודי שלנו. צפו בתכנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ד"ר מוריאל חיים וואלה גלובל. מערכת וואלה!
הרופאה הבכירה והמעוטרת שעזבה את צרפת ועלתה לישראל. ד"ר מוריאל חיים/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully