וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דרך לקדם החזרת השבויים": המעצרים של צה"ל בגבול הרצועה

4.7.2018 / 14:13

במסגרת הנסיונות להשבת האזרחים הישראליים וגופות חיילי צה"ל המוחזקים בעזה ובמטרה לייצר לחץ אצל הנהגת חמאס, הוחלט בצה"ל להאיץ מעצר פלסטינים בקרבת הגבול, לרבות של מפגינים אלימים ופצועים במהלך ניסיונות חדירה, לצד איסוף גופות של מחבלים. "עושים פעולות יצירתיות"

צלמים זמניים מורשים

בצה"ל התקבלה החלטה לייצר דילמות ולחץ בקרבה הנהגת חמאס ברצועת עזה באמצעות מעצר פלסטינים בקרבת גבול עזה, לרבות של מפגינים אלימים, פצועים במהלך ניסיונות חדירה וגופות מחבלים. לדברי גורמי ביטחון, ההחלטה היא במסגרת המאמץ לקדם את המשא ומתן להשבת אזרחי ישראל השבויים וגופות חיילי צה"ל מעזה לישראל. "במערכת הביטחון והמערכת המדינית עושים פעולות מגוונות ויצירתיות כדי לקדם את המשא ומתן", אומרים הגורמים, אך מבהירים כי "לא נכון יהיה לפרט מה עושים".

הפגנות בגבול עזה 13 באפריל 2018. ראובן קסטרו
לאחרונה אמר קצין בכיר בפיקוד דרום כי החמאס נמצא בנקודת שפל וכי בשל מצבו הכלכלי והמדיני הוא יסכים לפשרות חסרות תקדים/ראובן קסטרו

לאחרונה אמר קצין בכיר בפיקוד דרום כי החמאס נמצא בנקודת שפל וכי בשל מצבו הכלכלי והמדיני הוא יסכים לפשרות חסרות תקדים. בתוך כך יצוין, כי מרבית הפלסטינים שנעצרים עוברים חקירות שב"כ, שמסייעות להבנת דפוסי הפעולה של החמאס בתחומי הטרור העממי: עפיפוני תבערה ובלוני נפץ.

גופתו של סגן גולדין, שנהרג בתקרית ברפיח במהלך מבצע "צוק איתן" ב-2014, שעות לאחר תחילת הפסקת אש, מוחזקת יחד עם גופתו של סמל ראשון אורון שאול, שנהרג בקרב בשג'אעיה במהלך המבצע. בידי חמאס מוחזקים גם האזרחים אברה מנגיסטו והישאם שעבאן א-סייד, שחצו את הגדר ב-2014 וב-2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully