וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפי שפורסם בוואלה! NEWS: אבי גבאי נפגש עם האפיפיור פרנצינסקוס

3.7.2018 / 22:45

יו"ר העבודה הגיע לוותיקן ומסר לאפיפיור מכתבים שכתבו משפחות חללי צה"ל גולדין ושאול וכן משפחתו של אברה מנגיסטו ובהם בקשות לתמיכה במאבק להשבתם. גבאי שוחח עם האפיפיור גם על הדרכים לקידום השלום במזרח התיכון

יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי במהלך פגישותו עם האפיפיור. מערכת וואלה! NEWS
יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי בפגישה עם האפיפיור פרנציסקוס, היום/מערכת וואלה! NEWS

יו"ר העבודה והמחנה הציוני אבי גבאי נפגש הבוקר (שלישי) עם האפיפיור פרנציסקוס בוותיקן, בליווי הנריקה צימרמן, מי שהצטרף לאחרונה למפלגת העבודה ונחשב לידיד קרוב של ה הכס הקדוש. האפיפיור שוחח עם גבאי וצימרמן על המצב במזרח התיכון ועל האפשרויות והדרכים לקידום שלום במזרח התיכון. גבאי אמר שזה הזמן למנהיגים אמיצים שמוכנים לקבל החלטות ולא להתיישר עם הקיצוניים אצלם.

גבאי סיפר לאפיפיור על המצב הביטחוני בעוטף עזה. האפיפיור הפתיע וסיפר על חבר ילדות שלו המתגורר באחד מישובי העוטף. גבאי מסר לאפיפיור מכתבים שכתבו משפחות חללי צה"ל הדר גולדין ואורון שאול, שגופותיהם מוחזקות בידי חמאס, וכן משפחתו של אברה מנגיסטו, הנמצא בידי הארגון זה כארבע שנים, שבהם מתוארת שגרת החיים הקשה והכואבת שלהן, ובקשתן לסייע ולקדם את המאבק לשחרורם של הבנים.

יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי במהלך פגישותו עם האפיפיור. מערכת וואלה! NEWS
גבאי במהלך פגישתו עם האפיפיור, היום/מערכת וואלה! NEWS

האפיפיור הבטיח לסייע ולהעביר את המכתבים לבכירים בקריית הוותיקן להמשך טיפול והפעלת לחץ דיפלומטי לשם המטרה שהביעו המשפחות במכתביהן.

כמו כן, התבטא האפיפיור גם בנושא הביקורת והקריאות לחרם על ישראל וציין כי יש להבחין בין אלה שמבקרים את העם היהודי ואת מדינת ישראל וקיומה והגדיר זאת כאנטישמיות שיש להוקיעה לבין ביקורת לגטימית על מדיניות של ממשלות, כולל ממשלת ישראל.

בשבוע שעבר דווח בוואלה! NEWS כי יו"ר העבודה, השרוי במאבק פנים מפלגתי, תכנן את הנסיעה לוותיקן ושהפגישה עם האפיפיור אורגנה על ידי העיתונאי הנריקה צימרמן המקורב לכס הקדוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully