וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג נכנס חזיתית ברוכב קטנוע שסירב לתת לו לצאת עם האקסית

10.7.2018 / 9:08

התאונה הקשה אירעה כמה שנים אחרי שהשניים הסתכסכו. מוקדם יותר באותו יום ניסה הנהג הפוגע לשוחח עם נהג הקטנוע וזה, לא במכוון, התעלם ממנו. בבית המשפט סיפר הנהג הפוגע שניסה להפחיד את חברו ולא התכוון לדרוס אותו. הוא נידון ל-13 שנות מאסר

אתר רשמי

יריבות של שנים בין שני גברים על בחורה הובילה לתאונה חזיתית קשה שכמעט השאירה את נהג הקטנוע משותק. ג'ון בויל-מאטצ'אם בן ה-23 נהג במכונית ה-BMW של אביו כשסטה לפתע לנתיב הנגדי והתנגש חזיתית בנהג קטנוע שהתגלה כיריבו, ג'יימי קלארק בן ה-20. במשפטו של בויל שנערך בשבוע שעבר נמצא שבין השניים נותר "דם רע" אחרי שבויל ניסה לצאת עם האקסית של קלארק וקיבל סירוב ממנו.

בתיעוד התאונה שאירעה ב-28 באוגוסט שנה שעברה בעיר ווטפורד, נראה רכב ה-BMW השחור נוסע במהירות, מתנגש בקטנוע ומעיף את הנהג לאוויר. קלארק נפצע קשה, בילה שבועיים בטיפול נמרץ ועוד חודשיים בבית החולים סנט ג'ורג' בטוטינג. כיום הוא מתנייד בעזרת קביים וסובל ממגבלת תנועה ביד ימין ובקרסול.

דורס נהג קטנוע בגלל החברה שלו. אתר רשמי
נהג BMW דרס נהג קטנוע שהתברר כיריבו/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

נפל חזק: ערך טקס חניכה למכונית החדשה, ושרף אותה עד היסוד

לכתבה המלאה

התובע שון סאליבן אמר לבית המשפט סנט אלבנס קראון שבאורח נס קלארק יצא מהתאונה לא משותק. קלארק סיפר לחבר המושבעים על מערכת היחסים המורכבת ביניהם: "היה בינינו איזה ויכוח על בחורה לפני שנים רבות. הייתי עם מישהי ונפרדנו או שהיינו בדרך לפרידה. הוא ניסה להתחיל איתה ואמרתי לו שיתרחק ממנה. מאז אנחנו תמיד נועצים מבטים אחד בשני".

לדבריו בבוקר התאונה הוא הבחין בבויל על האופניים שלו כשהוא נראה כעוס. זה נופף אליו בזרועותיו, אולם מאחר שקלארק חבש קסדה, הוא לא שמע מה אמר לו. לקראת השעה 18:00 באותו היום השניים נפגשו שוב, הפעם כשבויל נסע לעברו במכונית של אביו. עדה לתאונה סיפרה: "ראיתי את זה קורה. ראיתי איך הנהג עף באוויר ונחת על הדשא. זה היה נראה שהרגליים שלו נקטעו. זה היה כמו סרט מלחמה. ראו הרבה שרירים ועצמות". בויל נעלם מזירת הפשע וכשעתיים לאחר מכן דיווח על זה למשטרה וסיפר שברח כי נכנס לפאניקה.

ג'ון בויל-מאטצ'אם נידון ל-13 שנות מאסר על דריסת יריבו. צילום מסך
ג'ון בויל-מאטצ'אם נידון ל-13 שנות מאסר על דריסת יריבו/צילום מסך

במהלך משפטו, קלארק סיפר שזיהה כי זה מכוניתו של בויל שנוסעת לעברו: "כאילו משום מקום הוא פנה אל הנתיב שלי ונסע לעברי. לא היה לי יותר מדי מה לעשות. הוא פגע בי. הכול אצלי מטושטש מאותו הרגע".

בויל אמר לחבר מושבעים: "רציתי להפחיד אותו. זה היה מעשה מטופש של שניות, אולי מתוך כוונה לגרום לו להחליק הצידה אבל לא הייתה לי כוונה לדרוס אותו. אני ממש מצטער על מה שעוללתי לג'יימי, על מה שעוללתי למשפחה שלו ושלי. זו כנראה הייתה הטעות הגדולה ביותר שעשיתי בחיי ואני פשוט מצטער". השופטת מארי קטרסון טענה שהראיות מצביעות על כך שבויל דרס את קלארק במכוון וזה הורשע בגרימת נזק גופני חמור בכוונה. הוא הודה באשמה הפחות חמורה של גרימת נזק גופני ונידון ל-13 שנות מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully