וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחה שהפכה ללהיט: מזרון ים מותאם לחזה גדול במיוחד

7.7.2018 / 0:05

חברת הלבשה תחתונה עבדה סביב השעון והצליחה להשיק בדיוק בזמן מזרון ים עם שני שקעים מתחת לכרית הראש שנועדו להקל על נשים עם חזה גדול לשכב בכיף על הבטן ולהשתזף - והכל התחיל בגלל מתיחה של 1 באפריל

Bravissimo

מזרון ים הוא אביזר חובה לכל חובבי הקיץ והרחצה שנהנים לשכב עליו בזמן שהם שוהים בבריכה או בים. lingerie brand Bravissimo, חברה שמייצרת הלבשה תחתונה, השיקה פטנט נהדר שמיועד בעיקר לנשים עם חזה גדול במיוחד שלטענתם מתקשות להנות ממזרוני הים. מדובר במזרון ים עם שקע מובנה בחלקו העליון, שמאפשר לבעלות החזה הגדול להניח אותו בפנים ולשכב על הבטן בנוחות וברוגע.

המוצר הזה הוצג בפעם הראשונה באפריל כשהחברה הודיעה ללקוחותיה שהיא עובדת על פיתוח של המוצר, אך הוא הוצג בפייסבוק כחלק ממתיחה של 1 באפריל והתגובות היו בהתאם, כשאחת הגולשות כתבה: "הלוואי שזו לא היתה מתיחה של 1 באפריל, הייתי קונה אחד ללא ספק". גולשת אחרת כתבה: כמה חבל שזו מתיחה, אני צריכה לחפור שני חורים בחול כדי לשכב בנוחות כשאני משתזפת".

גיף אשה עם חזה גדול שוכבת בחוף הים. Giphy
"אני צריכה לחפור שני חורים בחול כדי לשכב בנוחות כשאני משתזפת"/Giphy

החברה הקשיבה ללקוחותיה, עבדה במרץ, וכעבור שלושה חודשים היא השיקה את המוצר, בדיוק בזמן לקיץ. המזרון הוורוד עולה כ-25 ליש"ט, והוא בדיוק כמו כל מזרון אחר חוץ מהעובדה שהוא מכיל שני שקעים מתחת לכרית שנועדה לראש, מה שמקל מאוד על הבחורות עם החזה הגדול שרוצות לשכב בכיף שלהן על הבטן מבלי שהחזה שלהן יפריע להן או יכאב. אז למה אתן מחכות? רוצו לקנות את המוצר שהפך ללהיט הגדול של הקיץ.

עוד באותו נושא

הגודל קובע: דוגמנית חושפת את כל הצרות שיש לנשים עם חזה גדול

לכתבה המלאה
Bravissimo גיף מזרן ים לנשים עם חזה גדול. Bravissimo, אתר רשמי
תודו שזה רעיון טוב/אתר רשמי, Bravissimo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully