וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע המצמרר שכביש מהיר קורס אל תוך עצמו שניות אחרי שזוג קשישים חוצה אותו

19.7.2018 / 9:09

המצלמות קלטו את הרגע המפחיד שקטע כביש באורך 50 מטרים התמוטט בסין וכמעט גרם למותם של זוג קשישים שבדיוק חצה באזור. למזלם של התושבים, רובם עוד ישנו כשזה קרה

אתר רשמי

טיימינג זה הכול בחיים: כביש מהיר בסין התמוטט בשעת בוקר מוקדמת ביום ראשון שעבר, כשתושבי האזור עוד ישנים, וכמה שניות בלבד אחרי שזוג קשישים חצה באזור. אנחנו לא רוצים לחשוב מה היה קורה אילו זה היה קורס בשעה מאוחרת יותר, בה הכבישים מתמלאים במכוניות. בסרטון שצולם במצלמות האבטחה בעיר גואנגן שבמחוז סצ'ואן, דרום-מערב סין, נראה קטע כביש באורך 50 מטרים קורס ממש מתחת לחניון תת קרקעי של מתחם דירות.

"ישנתי באותו הזמן, שמעתי רעש גדול אבל לא התעוררתי לבדוק במה מדובר", אמר לתקשורת המקומית תושב שגר מעל קטע הכביש המפורק, "אחר כך שמעתי את הקיר התומך של הבניין שלנו מתמוטט. אנחנו גרים ממש מעל קטע הכביש הזה, אתה יודע כמה זה מפחיד?".

כביש מתמוטט בסין. אתר רשמי
קטע כביש התמוטט בסין/אתר רשמי

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

"פעם הבאה תסתמי": צילמה עצמה מתרגשת לנהוג בפרארי חדשה מהנילונים - וריסקה אותה בתאונה שניות לאחר מכן

לכתבה המלאה

בעיתון הכלכלי צ'נגדו דיווחו שקטע הכביש התמוטט קצת לפני השעה 7:00 ושלא נרשמו נפגעים או מקרי מוות כתוצאה מהאסון. מקרה אחד הסתיים בנס בעקבות עירנותו של אחד התושבים. הוא הבחין בסדקים באורך של כ-20-30 סנטימטרים שנפתחו בבטון אחרי גשם כבד שירד באזור וחשש שזה צפוי לקרות. הוא גם הבחין בשני קשישים צועדים לצד הכביש וצעק להם לברוח. רגע אחרי שהם התפנו משם, הכביש קרס. 50 תושבים פונו מהאזור והורשו לחזור אחרי שהרשויות בדקו שהסכנה מאחוריהם.

צפו באסון מכמה זוויות שונות:

IIVELEAK

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully