וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה, רוסיה, תאילנד: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

1.7.2018 / 14:00

צה"ל מתגבר כוחות בגבול הצפון, כתבי אישום נגד סייעות שהתעללו בילדי גן, ירי לעבר מפגינים באיראן, מסי ורונאלדו הולכים הביתה.

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

צה"ל מתגבר כוחות שירייון וארטילריה ברמת הגולן בעקבות הלחימה מעבר לגבול. אלפי פליטים שברחו מסוריה נאספים במחנות מאולתרים בצד הסורי. ישראל מסייעת בציוד ועזרה רפואית.
אלי אשכנזי הכתב בצפון דווח מהגבול. סגן אלוף תומר קולר, קצין הרפואה של אוגדת הבשן התראיין מהשטח.

חוק הגיוס יעלה מחר להצבעה בקריאה ראשונה, הקואליציה חששה שלא תצליח להעביר אותו עקב התנגדות החרדים אבל הפתעה - הישועה מגיעה דווקא מיש עתיד.
יקי אדמקר, הכתב בכנסת, עם הפרטים.

כתב אישום חמור המתאר עשרות מקרים של פגיעה בילדים הוגש היום נגד שלוש סייעות בגן בפתח תקווה.
דניאל דולב הכתב לענייני משפט מדווח וגם על גזר דינה של אליה קדוש שהורשעה בתקיפת מאבטחים בבי"ח איכילוב.

ברשתות החברתיות באיראן פורסמו סרטונים שמראים ירי באש חיה לעבר מפגינים בדרום-מערב איראן בעקבות מחסור חמור במים. על פי הדיווחים היו כמה הרוגים, אלא ששר הפנים האיראני מכחיש. ד"ר תמר עילם גינדין מומחית לאיראן מהמרכז האקדמי שלם על המחאה.

משחקים מענינים ואכזבות גדולות אתמול במונדיאל.מסי ורונלאדו הולכים הביתה והיום ספרד רוסיה.
אורן יוסיפוביץ', שליח וואלה! NEWS למונדיאל דווח מקאזאן.

שניים עשר ילדים , שחקני קבוצת כדורגל, והמאמן שלהם שטו להנאתם בתוך מערה בתאילנד כשגשמי זעם העלו את גובה המים באופן שהם אינם יכולים לצאת ואי אפשר להגיע אליהם.
צוותי חילוץ גדולים בראשות הקומנדו הימי של צבא תאילנד עושים מאמצים כבירים להגיע לתוך המערה המוצפת ויש גם זווית ישראלית. טכנולוגיה מתקדמת לתקשורת הוזעקה למקום מישראל - מחברת הטכנולוגיה הישראלית מאקסטק.
יובל זלמנוב, מהנדס תוכנה בחברה, התראיין מתאילנד.

בקיץ בדרך כלל אנחנו רגילים ליציאה של סרטים שמחים, קלילים, בסוף השבוע האחרון מגיע לאקרנים "סיקאריו: הנקמה", שלא ממש עונה על ההגדרה הזאת. אבנר שביט, מבקר הקולנוע של וואלה תרבות על סודו של הסרט.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully