וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני נערים נהרגו ו-8 נפצעו בפיצוץ בבית בשכונת שג'אעיה בעזה

ממשרד הבריאות הפלסטיני נמסר כי מצבם של שלושה מהפצועים קשה. לא ידועה סיבת הפיצוץ. אתמול נהרגו נער בן 13 וצעיר בן 24 מאש צה"ל בהפגנות בגבול. בהמהלך היום - עשר מוקדי שריפות בעוטף עזה

צלמים זמניים מורשים
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפיצוץ בעזה, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני נערים בני 17 נהרגו הערב (שבת) ושמונה בני אדם אחרים נפצעו בפיצוץ בבית בשכונת שג'אעיה בעזה - כך מסר משרד הבריאות הפלסטיני. על פי הדיווח, מצבם של שלושה מהפצועים קשה. מדיווחים אחרים עולה כי הפיצוץ אירע בבית משפחת ערעיר בעזה, וכי הוא נגרם כתוצאה מזיקוקים רבים שהיו במקום.

אתמול נהרגו נער בן 13 וצעיר בן 24 מאש צה"ל בהפגנות בגבול הרצועה. במהלך ההפגנות הופל רחפן ישראלי שפעל לתיעוד המפגינים בשטח הרצועה. מדובר צה"ל נמסר אתמול כי "אין חשש לדלף מידע".

במהלך היום פרצו כעשר שריפות ברחבי עוטף עזה. לא ידוע כמה מהן נגרמו כתוצאה מבלוני או עפיפוני תבערה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסיבה לפיצוץ לא ידועה. עזה, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

כ-4,850 השתתפו אתמול בהפגנות בחמישה מוקדים לאורך הגדר, שם התעמתו המפגינים עם כוחות צה"ל. משרד הבריאות הפלסטיני דיווח כי 134 נפצעו מירי ומגז מדמיע, בהם גם שלושה חובשים שעסקו בפינוי פצועים.

במקביל עסקו כוחות הכיבוי בטיפול בשריפות שהוצתה על ידי עפיפונים. אתמול הושגה שליטה על 16 שריפות סמוך ליישובים בעוטף עזה.

בזמן שכוחות צה"ל התעמתו עם המפגינים בגבול, תושבים רבים בעוטף עזה דיווחו למוקד 100 של המשטרה על בלונים שנצפו באזור נתיבות ואופקים. לאחר בדיקה התברר כי 20 הבלונים שאותרו לא נשאו חומרי נפץ, אלא את תמונותיהם של הרוגים ומסרי תעמולה בעברית ובערבית.

(עדכון ראשון: 19:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully