וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי במערכת עיתון במרילנד בארה"ב: כתב הפלילים עדכן בזמן אמת בטוויטר

פיל דיוויס כתב בחשבון הטוויטר שלו על האירוע בו נהרגו חמישה מעמיתיו למערכת. "אין דבר מפחיד יותר מלהתחבא מתחת לשולחן שלך ולשמוע שיורים באנשים רבים לידך". מאוחר יותר התוודה כי כתב את הדברים לאחר הירי. החשוד במעשה נתפס

חמישה בני אדם נהרגו אתמול בערב (חמישי) ולפחות שלושה נפצעו באורח קשה באירוע הירי שהתרחש בעיר אנאפוליס שבמדינת מרילנד בארצות הברית. כתב הפלילים של העיתון "קפיטל גאזט" פיל דיוויס כתב בחשבון הטוויטר שלו דיווחים "בזמן אמת" מאירוע הירי שהתרחש במערכת. מאוחר יותר התוודה כי צייץ בטוויטר לאחר האירוע, כאשר לא נשקפה סכנה לחייו. החשוד במעשה נתפס לאחר סריקות של המשטרה.

לפי דיווח ברשת CBS, החשוד הוא צעיר לבן בשנות ה-20 לחייו. היורה השחית את קצות האצבעות שלו כדי שלא ניתן יהיה לזהות אותו על בסיס טביעות אצבע, והוא אינו מחזיק בתעודת זהות. הוא לא משתף פעולה עם החוקרים בשלב זה, ולכן המניע עוד לא ברור. בחפציו נמצא סוג של מטען, ייתכן כי מדובר בפצצת עשן. מהרשויות נמסר כי אין חשד לטרור וברשותו נמצא נשק ארוך.

צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "יורה בודד ירה בכמה אנשים במשרד שלי, חלק מהם מתים". בציוץ נוסף כתב "חמוש ירה דרך דלת הזכוכית של המשרד בכמה עובדים. אני לא יכול לומר הרבה יותר ולא להכריז על מותו של אף אחד, אבל זה עצוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הציוץ בטוויטר בו חזר מהטענה כי העלה "בשידור חי" את הידיעות

עוד כתב כי "אין דבר מפחיד יותר מלהתחבא מתחת לשולחן שלך ולשמוע שיורים באנשים רבים לידך, ואז היורה מכניס מחסנית חדשה של כדורים לנשק". הוא אף הוסיף בפוסט נוסף כי "אוקיי, לא צייצתי מתחת לשולחן שלי. כבר הייתי במקום מבטחים כשהתחלתי לכתוב בטוויטר".

"מחכה שהמשטרה תראיין אותי, אני בטוח ולא נמצא במשרד". הוא המשיך וכתב כי "אספר לכם מה שנאי יכול בזמן שאני ממתין למשטרה".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully