וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפצעת בצוק איתן? יכול להיות שמגיע לך כסף מהסוכנות היהודית

רומן רייב

27.6.2018 / 11:41

לוואלה! NEWS נודע כי הסוכנות היהודית החלה להעניק מענקים לפצועי המבצע, בגובה של עד 11 אלף שקלים. מבצע החלוקה יסתיים בסוף השבוע הקרוב. "אחרי שבועיים קיבלתי את הכסף, זה ממש עזר לי"

לוחמי גולני במסע בצפון הארץ, ינואר 2013. אלכסי רוזנפלד, דובר צה"ל
יותר מ11 אלף שקלים לפצוע. חיילים במבצע צוק איתן/דובר צה"ל, אלכסי רוזנפלד

הסוכנות היהודית, בשיתוף משרד הביטחון, מעניקה לחיילים שנפצעו במהלך מבצע צוק איתן מענק מיוחד בגובה של עד 11,600 שקלים לפצוע, הודות לתרומה מיוחדת שהתקבלה בארגון. כדי להיות זכאי למענק, הלוחם חייב להיות מוכר על ידי משרד הביטחון, כפצוע צוק איתן עם מעל ל-20 אחוזי נכות. המענק יוצא הדופן, חולק כבר ל-225 לוחמים בסך כולל של שלושה מיליון שקלים.

א', שלחם במהלך צוק איתן ביחידה מובחרת סיפר לוואלה! NEWS: "העובדת הסוציאלית שלי דיברה איתי לפני כמה שבועות, סיפרה לי על המענק, וסייעה לי במילוי הפרטים, אחרי שבועיים, קיבלתי את הכסף!", סיפר בהתרגשות, "זה ממש עזר לי, כי אני נכה צהל עם ילדים ועסק משלי".

ר', שלחם אף הוא במבצע סיפר אודות שיחת הטלפון שקיבל מהסוכנות: "התקשרו אליי ואמרו לי שמגיע לי מענק של 3,000 דולר", סיפר. "אמרתי לחברים שלי שירוצו מהר להירשם למענק. אני מקווה שלא יהיו כאלה שלא יספיקו. אף אחד לא עדכן אותנו בדד ליין".

נפצעת בצוק איתן? סוכנות היהודית תעניק לך 11,600 שקל!. --, מערכת וואלה! NEWS
נפצעת בצוק איתן? סוכנות היהודית תעניק לך 11,600 שקל!/מערכת וואלה! NEWS, --

מהסוכנות לא נמסר מועד לסיום מבצע המענקים, אך יצוין כי הדבר תלוי בהמשך התרומות לסוכנות על מנת שתוכל לממן את המענק הנדיב. עוד נמסר מהסוכנות היהודית כי "במידה ויפנו פצועים נוספים שעונים על הקריטריונים של המענק, יעשו מאמצים לסייע להם".

  • עוד באותו נושא:
  • צוק איתן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully