וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשארים "כאן": בגלל האירוויזיון - התאגיד לא יפוצל

26.6.2018 / 12:14

בתום ישיבה שערך ראש הממשלה נתניהו עם השרים קרא ורגב והיועמ"ש מנדבליט הוחלט לבטל את הפיצול שתוכנן בתאגיד השידור כדי לאפשר את קיום האירוויזיון בישראל. ח"כ כבל: "התקפלות מפוארת של נתניהו בזכות נטע ברזילאי"

עריכת וידאו:ניר חן

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט היום (שלישי) לבטל את פיצול תאגיד השידור "כאן" בכדי לאפשר את קיומו של האירוויזיון בישראל. בדיון שקיים נתניהו בהשתתפות שר התקשורת איוב קרא, שרת התרבות והספורט מירי רגב והיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדבלבליט, הביע האחרון את עמדתו בנושא וטען כי החוק לפיצול התאגיד עלול לפגוע בקיום התחרות בישראל.

במסגרת הדיון סוכם לפעול לתיקון החקיקה בנושא פיצול התאגיד, באופן שיאפשר את קיום האירוע בהתאם לתקנון איגוד השידור האירופי. שר התקשורת קרא הודיע על קבלת ההחלטה בחשבון הטוויטר שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא יפוצל בגלל האירוויזיון. אולפני תאגיד השידור/מערכת וואלה!, צילום מסך

יו"ר ועדת הכלכלה איתן כבל (המחנה הציוני) כינה את ההחלטה "התקפלות מפוארת של נתניהו בזכות נטע ברזילאי", לאחר שניהל מאבק נגד פיצול התאגיד. "שמח מאוד בשביל תאגיד השידור ובשביל אזרחי ישראל וגאה על הזכות שהייתה לי להוביל את המאבק הזה עם לא מעט אנשים טובים מהרגע הראשון ועד לניצחון הזה".

בשבוע שעבר פנה השר קרא ליועץ מנדלבליט, בבקשה שיזרז את ההכרעה בבג"ץ בנושא פיצול חטיבת החדשות מהתאגיד. החשש שהוסבר אז, נבע משום שלפי תקנון השידור האירופי, התנאי להשתתפות בתחרות הינו קיומם של שידורי חדשות בגוף השידור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
בנימין נתניהו ונטע ברזילי. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
ברזילאי לאחר זכייתה לצד נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

המהלכים לפיצול התאגיד החלו זמן קצר לקראת עלייתו לאוויר לפני במאי אשתקד, לאחר ניסיונותיו של ראש הממשלה להביא לסגירתו או לחלופין להפעילו ללא שידורי חדשות, חלקם אף בטענה שיש להגן על עובדי רשות השידור. במסגרת אותו פיצול תוכננה הפרדה של תחום החדשות לתאגיד נפרד, אולם הוא הוקפא בשל צו ביניים שהוציא בג"ץ בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully