וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדואן, וויליאם, טוני קרוס: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

24.6.2018 / 14:00

טיל פטריוט שוגר אל עבר כלי טיס בלתי מאויש אשר התקרב מכיוון סוריה , מבקר המדינה ביקר בעוטף עזה, השגריר הבריטי על הגעתו של הנסיך וויליאם לארץ, בחירות בטורקיה ועוד ערב מותח במונדיאל

צילום:שי מכלוף, גדעון צנטנר, ניב אהרונסון, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

לפני זמן קצר נורה טיל פטריוט בצפון, הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט עם הפרטים וגם על בדיקת תפקוד הכוח באירוע הדריסה אמש ליד חוסאן שבו נפצעו שלוש לוחמות באורח קל.

הבוקר ביקר מבקר המדינה בעוטף עזה לאמוד את נזקי השריפות, והוא אף נתן התבטאות מענינת בנושא כתב האישום נגד שרה נתניהו.
הכתב בדרום, יניר יגנה, התלווה אליו.

בית משפט השלום בירושלים גזר הבוקר את דינם של ניב אסרף וערן נגאוקר שביימו את חטיפתם באפריל 2015 והקפיצו מדינה שלמה. מאיה הורודניצ'אנו
עם הפרטים.

כמעט שישים מליון טורקים הולכים היום לבחירות. השאלה הגדולה האם אחרי שש עשרה שנה שלטונו של הנשיא רג'פ טייפ ארדואן בסכנה? ד"ר חי איתן כהן ינרוג'ק, ממרכז דיין על הבחירות שיכריעו את עתיד המדינה.

ג'ארד קושנר מאיים על אבו מאזן: שוב לשולחן המשא ומתן או שנכפה עליך תכנית מדינית אמריקנית. הפרשן אמיר אורן על משמעות התוכנית המדינית האמריקנית.

מחר יגיע לישראל הדוכס מקיימברידג', הלא הוא הנסיך וויליאם. שגריר בריטניה בישראל, דייויד קוורי, התארח באולפן.

היום מתכנסת ועידת מפלגת העבודה, כאשר היו"ר אבי גבאי מציע לבטל את הבחירות לועידה.ח"כ איתן כבל שתקף את גבאי בצורה חריפה התראיין בנושא.

כדורגל משחקים 95 דקות ואתם יודעים את ההמשך. זה באשר לגרמניה. היום אנגליה.שליח וואלה! NEWS למונדיאל,אורן יוסיפוביץ' דווח מניז'ני שם ישחקו האנגלים מול פנמה.

נבחרת בלגיה ניצחה אתמול 5:2 את טוניסיה ויש לה כבר 8 שערים.
מיכאל יוכין,שליח וואלה! NEWS למוסקבה דווח.

הצטרפו כל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully