וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחווה לילידים המאורים: ראשת ממשלת ניו זילנד חשפה את שם בתה

לאחר שלושה ימים, יצאה ג'סינדה ארדרן מבית החולים עם בתה וחשפה את שמה - ניב טה ארוהה. פירוש שמה בשפה המקומית הוא שלג, על התקופה שבה נולדה, ואהבה, על הנדיבות שקיבלו הזוג מהקהל

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

ראשת ממשלת ניו זילנד, ג'סינדה ארדרן, ובן זוגה, קלארק גייפורד, חשפו היום (ראשון) כי קראו לבתם ניב ניב טה ארוהה. לדבריהם, הם התבלבטו במשך חודשים בניסיון לבחור שם והחליטו להמתין עד ללידה כדי להחליט איזה שם הוא המתאים ביותר.

פירוש השם בלשון המאורית הוא בהיר וזוהר, כמו גם שלג, שמתאים לתקופת החורף בה נולדה. פירוש חלקו השני של שמה הוא אהבה, שעל פי ארדרן משקף את כמות האהבה והנדיבות שאנשים הראו לבני הזוג עוד לפני שהתינוקת נולדה. בני הזוג סיפרו שהם רוצים שנבה תגדל בעולם שבו היא יכולה לבחור לגבי המשפחה והקריירה שלה על סמך מה שהיא רוצה.

ג'סינדה ארדרן ראש ממשלת ניו זילנד' בעלה ובתה. AP
ראשת ממשלת ניו זילנד, בעלה ובתם בפתח בית החולים/AP

זאת הייתה ההופעה הראשונה של ארדרן מאז שילדה את בתה ביום חמישי. היא ענתה על שאלות העיתונאים בעודה מחזיקה את בתה בבית החולים סיטי אוקלנד. ארדרן תהיה חופשה של שישה שבועות לפני שתחזור לעבודה. סגנה, וינסטון פיטרס, ימלא את מקומה עד לחזרתה.

ארדרן היא הראש ממשלה השנייה בעולם שילדה בזמן תפקידה ורבים מקווים שהיא תהפוך למודל לחיקוי לאימהות עם מנהיגות פוליטית. "אני מקווה שלילדות יהיה עתיד בו הן יכולות לבחור איך הן מגדלות את המשפחה שלהן ואיזה סוג של קריירה תהיה להן על סמך מה שיעשה אותן מאושרות", אמרה ארדרן. היא הוסיפה שהיא מקווה שיום אחד ללדת תינוק בזמן תפקיד בהנהגת מדינה לא ייראה כחידוש.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
נווה ארדרן, בתה של ראש ממשלת ניו זילנד. AP
נווה ארדרן, בתה של ראש ממשלת ניו זילנד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully