וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: רגעיו האחרונים של הפעלולן שהורה לאם ילדיו לירות בו מטווח אפס

25.6.2018 / 8:48

מה לעזאזל הם חשבו לעצמם? פעלולן מתחיל ביקש מחברתו לירות בו כשהוא מגן על החזה שלו בעזרת אנציקלופדיה - במטרה להפוך לכוכב רשת. רגע לפני שירתה בו למוות הוא נפרד מהצופים: "אני מוכן לקראת ישו". זהירות: תמונות קשות

Norman County, Minnesota Attorney

זוג טיפש - וסלחו לנו את ההתבטאות אבל אין דרך אחרת לתאר אותם - תכננו לבצע פעלול מסוכן כדי להפוך לכוכבי רשת. פדרו רויז בן ה-22 מדרום דקוטה ביקש מחברתו ההריונית, מונליסה פרז בת ה-19, לירות בו באקדח מטווח אפס כשהוא מגן על עצמו בעזרת ספר עבה בלבד. הפעלול הסתיים בטרגדיה: פדרו נהרג במקום ומונליסה נשפטה ונידונה למאסר - והשאירה בבית 2 ילדים, אחד שנולד שלושה חודשים בלבד לאחר המקרה. ליבנו יוצא אליהם.

רגעיו האחרונים של הפעלולן המתחיל תועדו בסרטון קשה לצפייה שצולם ביוני 2017 עבור ערוץ היוטיוב שלו ופורסם רק השבוע ברשת. בסרטון נראה פדרו מספר על התעלול המסוכן, מציג את האקדח ומדבר על המוות: "אם אמות, אני מרגש מוכן לעלות לגן עדן. אם אמות, אהיה מוכן לקראת ישו. הוא בטח לא יקבל אותי בשעריו בגלל כמה שזה טיפשי מה שאני הולך לעשות". ספר לנו על זה.

תעלול יוטיוב שהסתיים בטרגדיה. צילום מסך
פדרו רויז מציג לצופים את כלי הנשק לפני הפעלול שהביא למותו/צילום מסך
תעלול יוטיוב שהסתיים בטרגדיה. צילום מסך
פדרו רויז ומונליסה פרז ברגעים האחרונים שלהם ביחד/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

בתיעוד הפעלול עצמו, שרק תמלילו פורסם עד כה ברשת, מונליסה המפוחדת חוטפת רגליים קרות ומבקשת להפסיק - אולם פדרו מורה לה לירות בו. רגע לפני שהיא לוחצת על ההדק, היא מקשיבה לקול ההיגיון שבה ואומרת לו: "בייב, אני לא עושה את זה. אני לא יכולה. אני לא רוצה להיות אחראית לזה". פדרו משיב לה: "את לא תהי אחראית לזה כל עוד תפגעי בספר. כל עוד תפגעי בספר את תהי בסדר. תתקרבי". היא שוב מסרבת: "אני לא יכולה לעשות את זה בייב. אני כל כך מפחדת. בייב, אם אהרוג אותך אני לא יודעת מה אעשה עם עצמי. כאילו, לא, זה לא בסדר". פדרו המשיך ללחוץ עליה - עד שהיא לחצה על ההדק והרגה אותו במקום.

תעלול יוטיוב הסתיים במוות. אתר רשמי
מונליסה מתכוננת לרגע הגורלי/אתר רשמי
תמונת המאסר של מונליסה פרז. צילום מסך
תמונת המעצר של מונליסה פרז/צילום מסך

בסרטון ההקדמה פדרו ומונליסה מראים למצלמה את כלי הנשק - אקדח חצי אוטומט מסוג נשר המדבר עם קליבר 50 - הנחשב לאקדח החזק ביותר בעולם. "הרעיון הוא לבדוק האם כדור קליבר 50 יכול לעבור דרך ספר בעובי 4 ס"מ", הוא אמר, "אני הולך לעמוד מאחורי הספר ומונילסה תירה בו, בתקווה שהיא תפגע בספר ולא בי. היא האדם שאני הכי סומך עליו בעולם. קדימה מותק, בואי נראה להם מה הכנו להם לסרטון הראשון שלנו".

פדרו רויז. פייסבוק, צילום מסך
פדרו רויז בפעלול טיפשי: "אני מוכן לקראת ישו"/צילום מסך, פייסבוק
מונליסה פרז הייתה בהריון בזמן הפעלול שהרג בן זוגה. פייסבוק, צילום מסך
מונליסה פרז הייתה בהריון בזמן הפעלול/צילום מסך, פייסבוק

לפני התקרית צייצה מונליסה בטוויטר: "אני ופדרו הולכים לצלם את אחד הסרטונים המסוכנים ביותר אי פעם. זה רעיון שלו. לא שלי". לאחר הירי, היא מיהרה להזעיק אמבולנס. "צילמנו סרטון יוטיוב וזה השתבש. בבקשה תזדרזו", היא אמרה בשיחת הטלפון, כשבתה בת ה-3, אליה, נמצאת לצידה ב"סט הצילומים".

הציוץ של מונליסה:

צפו בתיעוד המלא. זהירות, קשה לצפייה:

האם לשניים, כיום בת 20, הודתה באשמה בהריגה מדרגה שנייה. היא נידונה מוקדם יותר השנה ל-180 ימי מאסר. בדיון בבית המשפט במינסוטה, השופט ג'פרי רמיק קבע שמונליסה תרצה מחצית מתקופת מאסרה במרווחים של 30 יום בשנה למשך שלוש השנים הבאות בהתאם לעסקת הטיעון שקיבלה. אילו לא הייתה מקבלת את עסקת הטיעון והייתה ניגשת למשפט ונמצאת אשמה - היא הייתה מרצה עד עשר שנות מאסר. על מונליסה נאסר גם להחזיק נשק.

בזמן שצולם הקטע, עמוד היוטיוב של הזוג (הנקרא La MonaLisa) כלל רק 218 מנויים וכמה מתיחות רכות יותר, כמו אחת בה מונליסה מאכילה את פדרו בסופגניות מכוסות בטלק. באחד הסרטון האחרונים שלהם יחד, הם נראים מבלים בפארק כשפרדו אומר למצלמה: "תתארי לעצמך שיום אחד יהיו לנו 300 אלף מנויים".

מתיחת הסופגניות:

השניים משחקים באתגר הלחישות:

הזוג פדרו רויז ומונליסה פרז בימים טובים יותר. צילום מסך
הזוג פדרו רויז ומונליסה פרז בימים טובים יותר/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully