וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני בן 36 מת בטביעה בכנרת בחוף בטבריה לאחר שהחליק מסלע

23.6.2018 / 18:50

צוות מגן דוד אדום שהגיע לזירת התקרית, בחוף רון בעיר, החל לבצע פעולות החייאה בטובע, תושב שכם שלדברי המשטרה שהה כחוק בישראל. אולם, כשעה קלה לאחר מכן כשלו המאמצים והחובשים נאלצו לקבוע את מותו במקום

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

גבר פלסטיני כבן 36 מת היום (שבת) בטביעה במי הכנרת בחוף רון שבטבריה, לאחר שנפל מסלע. כוח שיטור ימי שהוזעק למקום משה אותו ממי האגם, במרחק של כשני מטרים מהחוף, ופרמדיקים וחובשים של מגן דוד אדום החלו לבצע בו פעולות החייאה במקום. אולם, כשלושת רבעי שעה לאחר מכן כשלו המאמצים ומותו של הגבר נקבע בשטח.

ממשטרת מחוז צפון נמסר כי ההרוג זוהה כתושב שכם, ששהה בישראל כחוק. עוד נמסר כי חקירת הטביעה העלתה כי הוא עלה על הסלע יחד עם חברו, אף הוא תושב שכם, כדי להצטלם ואז מעד ונפל למים.

בתוך כך נמסר היום מבית החולים זיו בצפת כי נקבע מותה של פעוטה בת ארבע שטבעה אתמול בחוף שיזף בכנרת. לדברי מנהל טיפול נמרץ ילדים בבית החולים ד"ר יורי וינר הפעוטה הגיעה במצב אנוש לאחר ששהתה זמן רב במים ולמרות ניסיונות ההחייאה במהלך פינויה והטיפול לאחר הגעתה כשלו המאמצים להשאירה בחיים.

גבר בן 36 טבע למוות בחוף בטבריה, 23 ביוני 2018. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת הטביעה, היום/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א
גבר בן 36 טבע למוות בחוף בטבריה, 23 ביוני 2018. חטיבת דובר המשטרה
סירות השיטור הימי בכנרת, היום/חטיבת דובר המשטרה

בתקרית נוספת שאירעה באזור טבריה חולץ אדם שנתקע על צוק בהר נתאי, הסמוך לשמורת הר ארבל. כוחות היחידה לחילוצים מיוחדים (יל"מ) של נציבות הכיבוי הוזעקו למקום והצליחו לחלצו בעזרת חבלים ומערכות הרמה, כשמצבו טוב.

חילוץ מטייל בהר נתאי באזור שמורת הר ארבל, 23 ביוני 2018. דוברות כבאות והצלה מחוז צפון, דוברות כב"ה
החילוץ בהר נתאי, היום/דוברות כב"ה, דוברות כבאות והצלה מחוז צפון

במהלך היום פקדו כ-80 אלף מטיילים את שמורות הטבע והגנים הלאומיים ברחבי ישראל. בין האתרים שמשכו אליהם את המספר הרב ביותר של המטיילים היו שמורות הטבע עין גדי, שניר והבניאס והגנים הלאומיים מצדה, גן השלושה (הסחנה) קיסריה וירקון.

(עדכון ראשון: 17:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully