וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחטפו והותקפו באיומי אקדח: חמש עובדות צדקה נאנסו במזרח הודו

הנשים הציגו מחזה להעלאת מודעות לסחר בבני אדם במחוז מבודד ושבטי במדינת ג'הרקאנד, כשנחטפו על ידי קבוצת גברים. אלו תיעדו את האונס ואיימו עליהן שלא לפנות למשטרה, שאינה מצליחה להתמודד עם התופעה המחרידה

צילום: CNN, עריכה: שניר דבוש

חמש נשים שעובדות בארגון צדקה באזור נידח במזרח הודו נחטפו ונאנסו באיומי אקדח - כך מסרה היום (שישי) המשטרה המקומית. הנשים סיפרו כי הן הציגו מחזה להעלאת מודעות לסחר בבני אדם במחוז השבטי חונטי שבמדינת ג'הרקאנד, כשנחטפו ביום שלישי על ידי קבוצה של גברים. אלו תיעדו את האונס ואיימו לפגוע בהן אם הן יתלוננו למשטרה.

המשטרה מסרה כי הנשים עובדות בארגון הלא ממשלתי "אשאן קיראן", שנתמך על ידי קבוצה מיסיונרית מקומית, וכי הן עברו בדיקות רפואיות. גורם במשטרה המקומית אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי המשטררה עצרה לחקירה כמה אנשים, בהם תומכי התנועה המקומית "פת'לגדי", הפופולרית בקרב כמה כפרים שבטיים במחוז ומתנגדת לנוכחות זרים.

במחוז פועלים גם מורדים מאואיסטים, שמנהלים התקוממות בת כמה עשורים, בעיקר למען רפורמה בקרקעות.

תשומת הלב העולמית התמקדה באלימות המינית בהודו מאז 2012, כשסטודנטית נאנסה ונרצחה באוטובוס בניו דלהי. המקרה עורר הפגנות נזעמות, אך מספר התקיפות המיניות רק עלה וב-2016 תועדו 39 אלף מקרי אונס ברחבי המדינה.

רק בג'הרקאנד נאנסו ונשרפו בחיים שלוש נערות בתקריות נפרדות בחודש שעבר.

הפגנת קריאה לעונש מוות על אנסים בעיר אחמדבד, הודו, 21 באפריל 2018. AP
קריאות להטיל עונש מוות על אנשים בהפגנה באחמדבד, בחודש שעבר/AP
  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully