וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: עציר ביטחוני חשוד בביצוע מעשה מגונה בסוהרת

21.6.2018 / 0:23

אחרי פרסום פרשת ההטרדות של סוהרות על ידי מחבלים, לוואלה! NEWS נודע כי עציר המשתייך לפתח חשוד כי כשהובא לבדיקה במרפאת כלא עופר נגע בחזה של סוהרת, קצינה במערך הרפואי של כלא עופר. הקצינה הדפה אותו ודיווחה על האירוע

חגיגות בעיר רמאללה לרגל שחרור אסירים פלסטינים. נועם מושקוביץ
העציר ניצל רגע שבו היה לבדו עם הסוהרת. סוהרים בכלא עופר/נועם מושקוביץ

עציר ביטחוני ביצע מעשה מגונה בסוהרת בכלא ביטחוני - כך נודע לוואלה! NEWS. המקרה אירע לפני כמה ימים, כשהובא העציר, מחבל המשתייך לפתח, לבדיקה במרפאת כלא עופר. מהתלונה שהגיעה להנהלת בית הכלא עולה כי העציר ניצל רגע שבו היה לבדו עם הסוהרת, קצינה במערך הרפואי של הכלא, ונגע בחזה שלה. הקצינה הדפה את העציר ודיווחה מיד על האירוע.

בשב"ס ראו בחומרה את האירוע והזעיקו את המשטרה, שפתחה בחקירה נגד העציר בחשד לביצוע מעשה מגונה.

חגיגות בעיר רמאללה לרגל שחרור אסירים פלסטינים. נועם מושקוביץ
חקירה נפתחה נגד העציר. כלא עופר/נועם מושקוביץ

מוקדם יותר החודש פרסם ערוץ 20 כי סוהרות בשב"ס הוטרדו מינית על ידי אסירים ביטחוניים. על פי הפרסום, שתי סוהרות באחד ממתקני הכליאה של שב"ס וסוהרת נוספת סיפרו למקורביהן כי קצין המודיעין בכלא הכריח אותן לעבור מאגף פלילי לאגף של אסירים ביטחוניים לאחר שאחד ממנהיגי המחבלים בכלא, מוחמד עטאללה, ביקש זאת.

על פי הדיווח, אחת הסוהרות אמרה כי עטאללה אחז בישבנה. שתי סוהרות נוספות התלוננו גם הן ואמרו כי העברתן לאגף בוצעה לדרישת קצין מודיעין בדרגת רב-כלאי בכלא, במסגרת הסכם בינו ובין עטאללה, שנשפט למאסר עולם.

"האסיר הביטחוני ראה אותי ואמר לי בואי תעבדי באגף שלי, עניתי לו - 'ממש לא'", אמרה אחת הסוהרות לערוץ 20. "יום אחד מפקד המשמרת שלי אמר לי שקצין המודיעין דרש שאעבור לעבוד באגף של האסיר, אמרתי שאני לא רוצה. המפקד ענה: 'דרשו אותך שם'. בהתחלה סירבתי להיכנס, זה אסיר שעושים לו הרבה כבוד בכלא, כולם משום מה דופקים לו חשבון".

(עדכון ראשון: 19:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully