וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסוי חברתי: האם עוברי האורח ישימו לב שהם מדברים עם דוגמנית עירומה?

11.7.2018 / 9:12

איבנה הוג'נאק בת ה-23 החליטה לערוך ניסוי קטן, אז היא פשוט יצאה למרפסת ביתה כשהיא לא לבושה ודיברה עם אנשים כאילו זה רגיל. המסקנה שלה לא הפתיעה אותה, וסביר להניח שגם לא אתכם

עריכה: יוסי אלטר

איוואנה הונג'אק בת ה-23 היא דוגמנית קרואטית, שחיה בעיר הבירה זגרב ונהנית לשתף את העוקבים שלה ברשתות החברתיות בתמונות וסרטונים שלה שלא משאירים הרבה מקום לדמיון. לאחרונה, היא החליטה לצאת מגבולות הסמארטפונים והמחשבים, ויצאה למרפסת ביתה עירומה לחלוטין, כדי לבדוק את תגובות האנשים לחשיפה שכזו בעולם האמיתי.

עוד בנושא

כאן נמצאות הפושעות היפות ביותר בעולם - ויש מי שזה מעצבן אותו
הקרוז שהפך למסיבת סקס וסמים פרועה ומסוכנת: "אני מופתע שאף אחד לא מת"

למעשה, היא ערכה ניסוי חברתי קטן. כאשר עמדה במרפסת היא צילמה את עצמה לאינסטגרם וכתבה: "בוקר טוב שכנים שלי. מה שלומכם?", במטרה לבדוק את ההבדל בתגובות בין אלה של המגיבים ברשת לאלה שרואים אותה עומדת עירומה ממש מולם. היא פנתה מהמרפסת לאנשים שחלפו באיזור וניסתה לגרום להם לנהל איתה שיחה, ממש כאילו אין שום דבר מוזר בכל הסיטואציה.

התקשורת בקרואטיה מיהרה לדווח על הניסוי

לטענתה, הניסוי שלה אישר את מה שהניחה מראש: אנשים מתנהגים הרבה יותר בביישנות פנים מול פנים. איבנה טוענת בתיאור שלה ברשתות החבריות שהיא עיתונאית, ומספרת על עצמה שבחיים האמיתיים היא שקטה וביישנית. לדבריה, היא מתכננת ניסויים חברתיים נוספים בעתיד, במטרה לחקור כיצד אנשים מגיבים לעירום בהקשרים שונים משונים.

  • עוד באותו נושא:
  • דוגמנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully