וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה במשפט: הנאשם לא ביצע את הרצח - והחקירה תחזור למשטרה

לוואלה! NEWS נודע כי במהלך משפטו של פועל תאילנדי שהואשם ברצח פועל אחר בקטטה במושב היוגב התברר כי הדקירה הקטלנית לא בוצעה על ידו. עבירת הרצח נמחקה - והפועל הורשע רק בניסיון גרימת חבלה

רצח פועל תאילנדי מושב היוגב. משטרת ישראל, חטיבת דובר המשטרה
לא ברור מי גרם לדקירה הקטלנית/חטיבת דובר המשטרה, משטרת ישראל

דרמה במשפטו של פועל תאילנדי שהואשם ברצח פועל תאילנדי אחר, במהלך קטטה במטבח מגורי הפועלים במושב היוגב בעמק יזרעאל: לוואלה! NEWS נודע כי החקירה תחזור למשטרה לאחר שהתברר כי הנאשם לא ביצע את הרצח. הנאשם אחז בסכין וחתך את הנרצח, אך כלל לא ברור מי אחראי לדקירה הקטלנית שגרמה למותו. בעסקת טיעון בין פרקליטות מחוז צפון לעו"ד סאהר פאר ועו"ד סוהאד אגא המייצגים מטעם הסניגוריה הציבורית את הפועל, פולסאנג "סאנג" קומפונימיט בן ה-39, עבירת הרצח נמחקה מכתב האישום והוא הורשע רק בניסיון גרימת חבלה לנרצח סרמאסק "אם" ריאויוקיאפון באמצעות המצ'טה בה אחז.

רצח פועל תאילנדי מושב היוגב. משטרת ישראל, חטיבת דובר המשטרה
הנאשם הורשע רק בניסיון גרימת חבלה לנרצח באמצעות המצ'טה בה אחז/חטיבת דובר המשטרה, משטרת ישראל

הפרקליטות הסכימה לבקש לא יותר משנתיים מאסר. הסניגורים הצליחו לערער את התיק, והפועל יוכל לשוב לתאילנד ארצו בעוד כשנה גם אם יוטל עליו העונש המקסימלי שמבקשת פרקליטות המחוז. בפרקליטות כבר הודיעו לבית המשפט כי תיק החקירה ייפתח מחדש. התובעת עורכת הדין יעל כ"ץ הסבירה לבית המשפט כי "התפתחות משמעותית בראיות במהלך שמיעת עדותו של העד הראייה המרכזי באירוע, היא זאת שהובילה לספק באשר למה שקרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"חבט בבטן המנוח כשהוא שכוב על הרצפה וגרם למותן"

האירוע התרחש בערב שבת ה-2 בפברואר השנה. במשטרה התקבל דיווח מרב"ש מושב היוגב על קטטה בין פועלים תאילנדים. שוטרים הוזנקו ובהגיעם למושב מצאו בסמוך לאחד המשקים עשרה פועלים כשלידם הנרצח, מוטל על הקרקע מבוסס בדם. צוות מד"א ניסה עוד לבצע בו פעולות החייאה, אך בסופו של דבר נאלץ לקבוע את מותו במקום.

המשטרה הרחיקה סקרנים, סגרה את הזירה וחקירה באיפול תקשורתי הוטלה על מחלק הרצח של היחידה המרכזית במחוז צפון. במקום נעצרו 11 פועלים תאילנדים והחוקרים בסיוע של מתורגמנית דוברת השפה התאית חקרו אותם במשך כל אותו ליל שבת. "סאנג" כלל לא היה ביניהם. המשטרה סברה כי הוא מי שגרם למותו של המנוח, וצוות מבצעי חזר למושב, ובמהלך סריקות ותשאול של תושבים איתר אותו בחממה, עצר אותו והעביר אותו למשרדי הימ"ר לחקירה.

המשטרה טענה כי מחקירה מקצועית ומורכבת עלה שבין הנרצח ל"תאילנדי אחר", שהתברר כבן דודו של "סאנג", היה סכסוך וכי על רקע זה, ועל רקע שתיית אלכוהול במטבח, נכנס המנוח, התקוטט עם בן הדוד וכי בשלב מסוים נפל על הארץ כאשר לפתע הגיח למקום "סאנג" כשהוא מצויד במצ'טה ארוכה, "חבט באזור הבטן של המנוח כשהמנוח שוכב על הרצפה וגרם למותו". "סאנג" לא מכחיש את מעורבותו באירוע, אבל הפרקליטות כבר אינה טוענת כי הוא שגרם למוות. החקירה בעניין זה תיפתח שוב.

"סאנג" קומפונימיט הודה במיוחס לו בכתב האישום המתוקן, ובאמצעות מתורגמן השפה התאית אמר להרכב השופטים: "אני מצטער מאוד על כל מה שאירע. אני מבקש את הרחמים שלכם". הרכב השופטים אב בית הדין השופט אשר קולה, השופט דני צרפתי והשופטת רננה גלפז מוקדי צפוי לגזור את דינו בימים הקרובים.

הסנגורים עו"ד סאהר פאר ועו"ד סוהאד אגא מסרו לוואלה! News כי "במהלך חקירתו הנגדית של העד המרכזה הצלחנו להוכיח שהמנוח קיבל את הדקירה הקטלנית טרם הגעת מרשנו לזירה". עוד האשימו בצוות ההגנה כי "המשטרה לא ביצעה חקירה מקצועית ואף לא בדקה את בגדי המנוח. במקום זאת צוות ההגנה ביצע פעולות קריטיות שהביאו לקריסת תיק הרצח. מדובר במקרה חמור ביותר שהמשטרה יכלה להביא לשליחת אדם חף מפשע למאסר עולם והדבר נמנע על ידי עבודה מקצועית של ההגנה".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • היוגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully