וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל מבהיר: אסיים את כהונתי בעוד חצי שנה

14.6.2018 / 21:23

איזנקוט אמר את הדברים ברקע הקריאות שעלו לאחרונה להאריך את כהונתו בשנה חמישית. לדבריו, "צה"ל ערוך לכל התרחישים". ליברמן יתחיל לראיין בקרוב מועמדים להחליפו, המוביל שבהם הוא סגנו, אלוף כוכבי

צילום: רוני כנפו, עריכה: יוסי אלטר

הרמטכ"ל גדי איזנקוט אמר הערב (חמישי) כי יסיים את תפקידו בעוד שישה חודשים. זאת ברקע קריאות שעלו להאריך את כהונתו בשנה נוספת. הוא אמר את הדברים במהלך כנס של ארגון "צוות" בקיסריה ושיבח את העשייה של הארגון ופועלו למען פורשי משרתי הקבע. הרמטכ"ל הוסיף כי צה"ל "ערוך לכל משימה" ברקע המתיחות בצפון ובדרום.

בחודש הבא יתחיל שר הביטחון אביגדור ליברמן לראיין מועמדים לתפקיד הרמטכ"ל וסגנו. המועמד המוביל לרשת את איזנקוט הוא אלוף אביב כוכבי, סגן הרמטכ"ל הנוכחי. המועמד המוביל לתפקיד סגן הרמטכ"ל הבא הוא אלוף איל זמיר.

הרמטכ"ל גדי איזנקוט בטקס ה-14 ביוני 2018. מערכת וואלה! NEWS
הרמטכ"ל גדי איזנקוט בטקס, היום/מערכת וואלה! NEWS
הרמטכ"ל גדי איזנקוט בראיון לוואלה NEWS! במהלך תרגיל הגיס הצפוני. ראובן קסטרו
איזנקוט/ראובן קסטרו

מוקדם יותר התקיים טקס הענקת תעודות הערכה לשייטת 13, פלגת הביטחון השוטף 916 שבאשדוד ויחידות נוספות בזרוע הים ומחוצה לה. מפקד זרוע הים אלוף אלי שרביט העניק תעודות הערכה אישיות למפקד שייטת 13 אלוף משנה טל, למפקד פלגה 916 סגן אלוף בוריס שוסטר, למפקד פלגת לוחמים בשייטת 13 סגן אלוף ר', ולמפקדים נוספים.תעודות אלו הוענקו ליחידות ומפקדיהם על רצף מבצעים חשאיים בשטחי אויב והצלחות מודיעיניות שתרמו באופן ישיר לביטחון המדינה

מפקד זרוע הים אלוף אלי שרביט אמר כי "זרוע הים היא זרוע ארוכה וחשאית, הפועלת בכל הזירות המבצעיות ומבססת בפעולותיה את ביטחון ישראל. אני מודה לכם היום על עשייתכם, הוסיפו לצעוד בדרככם הנחושה, הערכית, המבטיחה לאורך זמן את עליונותינו הימית ואת ביטחון ישראל".

הרמטכ"ל גדי איזנקוט בטקס ה-14 ביוני 2018. מערכת וואלה! NEWS
איזנקוט בטקס של ארגון "צוות" בקיסריה/מערכת וואלה! NEWS
מפקד זרוע הים אלוף אלי שרביט ה-14 ביוני 2018. דובר צה"ל
אלוף אלי שרביט מעניק תעודת הערכה למפקד פלגה 916 סגן אלוף בוריס שוסטר/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully