וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיטת הפתיחה של המונדיאל, הפתרון לטרור העפיפונים: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

14.6.2018 / 8:00

ברוסיה נערכים לפתיחת משחקי המונדיאל, הנשק שיפגע בעפיפוני התבערה, גינוי לישראל באו"ם, המיזוג בין ערוץ 10 לרשת, מכבי ת"א או הפועל חולון- מי תהיה האלופה החדשה? ומופע היחיד של דב נבון

צילום:ניב אהרונסון,גדעון צנטנר,שי מכלוף, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

היום זה קורה, בשעה 16:30 טקס הפתיחה ואחריו משחק הפתיחה של מונדיאל 2018. אורי לוי, שליח וואלה! NEWS למשחקים על ההכנות מרוסיה.

כבר כמה שבועות שגבול הדרום לא שקט בשל שיגורי עפיפונים שמציתים את השדות, האם צה"ל סוף סוף מצא פתרון? אבי אשכנזי הכתב לענייני משטרה עם חשיפת הנשק החדש שאמור להציל את השדות.

ליל שימורים באו"ם, ושתי הצבעות קריטיות לישראל בעניין ההפגנות בגבול עזה. עמרי נחמיאס, הכתב בוושינגטון על הגינוי שספגה ישראל.

מקרה אלימות קשה בין תלמידה ותלמיד בבית ספר יסודי. יניר יגנה הכתב בדרום עם הפרטים.

יממה אחרי ההודעה על כוונה למיזוג בין רשת לערוץ 10, בתעשייה כבר גוזרים משמעויות. דוד ורטהיים עורך וואלה ברנז'ה, על הסיכוי שהמיזוג ייצא לדרך והבעייתיות הכרוכה בו.

גמר הפיינל פור בכדורסל ייערך הערב ביד אליהו: מכבי תל אביב מול חולון. אהרלה וייסברג מוואלה ספורט על משחק העונה.

את משבר אמצע החיים שלו בחר דב נבון להעלות במופע הומוריסטי. נבוןהתארח באולפן.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully