וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמת מזג אוויר, דרמת מונדיאל: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

13.6.2018 / 14:00

חשד ששוטר הדליף מידע לראש עיריית חדרה לפני שנעצר בפרשת שחיתות, נעצר המחבל שהרג את חייל דובדבן, הוארך מעצרה של גננת החשודה בהתעללות בילדים, הצפות בדרום בגלל הגשמים, המונדיאל יוצא לדרך ו"ארץ נהדרת" סוגרת עונה

בווידאו: מהדורת וואלה! NEWS 13.6.18/צילום: יותם רונן, שי מכלוף, שלומי גבאי ורויטרס עריכת וידאו: ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

חשיפה: מח"ש חוקרת חשד לפיו חוקר במשטרת חדרה העביר מידע לראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן לפני מעצרו.
הכתב בחיפה יואב איתיאל עם הסיפור.

כוחות הביטחון עצרו במהלך פעילות במחנה הפליטים אל-אמערי את המחבל שהרג את לוחם דובדבן רונן לוברסקי באמצעות השלכת לוח שיש. הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט על הפרטים.

היום הוארך מעצרה של הגננת בחשד להתעללות בילדים בפעוטון בגבעתיים. אור רביד עם הפרטים ובהם ההתנצלות של הגננת בפני הורי הילדים.

קצת יותר מיממה אחרי הפסגה ההיסטורית, בניגוד לדברי טראמפ, בקוריאה הצפונית דיווחו כי הסנקציות יוסרו. יעקב אילון ועורך חדשות החוץ אורן נהרי, שליחי וואלה! NEWS דווחו מסינגפור.

יוני כזה מטורף עם גשם אנחנו לא זוכרים וגם תושבי שדרות, נתיבות ואשקלון שהרחובות שלהם הוצפו תוך דקות.
הכתב בדרום יניר יגנה עם הפרטים משדרות.

מחר זה קורה. מונדיאל 2018 יוצא לדרך. שליח וואלה ספורט
לרוסיה אורן יוסיפוביץ' על ההכנות.

"עפיפונים למען השלום"הוא יוזמה יפה של מפעל סודה סטרים שממוקם באיזור התעשיה ברהט, זאת אחרי שבעבר היה ממוקם מעבר לקו הירוק וספג ביקורת בינלאומית עקב כך.
מנכ"ל סודה סטרים דניאל בירנבאום התארח באולפן.

"ארץ נהדרת" תסגור הערב עונה שטיפלה בלא מעט סערות פוליטיות והביאה לחיינו את הטורטלים. אלי פיניש, מכוכבי התוכנית, סיפר על העונה ה-15 ועל מקומה של סאטירה פוליטית היום לעומת העבר.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully