וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלעים, ציוד הסוואה ותחמושות: צה"ל הכריז על מבצע החזרת ציוד צבאי

12.6.2018 / 16:00

החל משבוע הבא יוכלו אזרחים שבביתם נותר ציוד משירות המילואים או הסדיר להשיבו לצבא, באחד מ-105 מוקדים ברחבי הארץ. לדברי בכיר באגף הלוגיסטיקה, כלקח ממבצעים קודמים יוצבו מוקדים גם במרכזי קניות ולא רק בתחנות משטרה. ב-2016 הושב ציוד בשווי כ-13 מיליון שקל

צילום ועריכה: דובר צה"ל

צה"ל הכריז היום (שלישי) על מבצע החזרת ציוד צבאי שיימשך מיום ראשון הקרוב ועד לאמצע החודש הבא, במהלכו יוכלו אזרחים שבבתיהם נותר ציוד שלקחו לביתם במסגרת שירות סדיר או מילואים להשיבו לרשות הצבא. על פי נתוני צה"ל במבצע החזרת הציוד האחרון בשנת 2016 הוחזרו 457 כלי נשק מסוגים שונים, בהם מקלעים, רובי סער ואקדחים, תחמושות שונות, 235 ערכות של אמצעי ראיית לילה וכן 60 אלף פריטים כלליים - כגון, אוהלים, אפודים, ציוד הסוואה וקסדות. סך כל הציוד שהושב במבצע הקודם נאמד בכ-13 מיליון שקל.

תת-אלוף ניסן דוידי, ראש חטיבת הלוגיסטיקה באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אמר כי במסגרת המבצע החדש - שייערך תחת הכותרת "70 ומשיבים" - לא יתבצע רישום של מחזירי הציוד, באישור היועץ המשפטי לממשלה, ואלה לא יועמדו לדין. מוקדים להשבת הציוד יוצבו ב-105 נקודות במרכזי קניות, תחנות משטרה, תחנות רכבת ובסיסי צה"ל ברחבי הארץ, בין 17 ביוני ל-13 ביולי.

"החשש הגדול שלנו הוא שמה שנגנב מהצבא הולך לציר הפלילי וגם לציר הפחע"י", אמר תא"ל דוידי. "הסקנו מסקנות מהמבצע הקודם וגילינו שהציבור חושש להחזיר בתחנות משטרה לכן פתחנו מגוון של נקודות מסירת ציוד. לא מעניין אותנו מי החזיר ציוד. מצדי אחד שגנב מא"ג יכול לשלוח את אמא שלו להחזיר ולא יקרה להם כלום".

תוצרי הקמפיין של מבצע של צה"ל להחזרת ציוד, אמל"ח ומסמכים היסטוריים "70 ומשיבים".. דובר צה"ל
קמפיין מבצע החזרת ציוד/דובר צה"ל
תמונות המפות שנמצאו והוחזרו לרשות צה"ל במסגרת מבצע של צה"ל להחזרת ציוד, אמל"ח ומסמכים היסטוריים "70 ומשיבים".. דובר צה"ל
השבת מסמכים במסגרת קמפיין החזרת ציוד/דובר צה"ל
  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully