וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שאמר שטרודו "תקע סכין בגב": יועצו של טראמפ עבר התקף לב

12.6.2018 / 7:26

לארי קודלו מאושפז בבית חולים בוושינגטון, אולם בבית הלבן הבהירו כי מצבו טוב והוא צפוי להחלים במהירות. יועצו מגן על מדיניות המכסים שלו - שלה התנגד לפני כניסתו לתפקיד - ותקף את ראש ממשלת קנדה בחריפות אחרי ה-G7

צילום: רויטרס, עריכה: תום זואילי

לארי קודלו, יועצו הכלכלי של נשיא ארצות הברית, עבר התקף לב אך מצבו טוב - כך הודיע הלילה (שלישי) הבית הלבן. קודלו, תומך נלהב של המדיניות הכלכלית השנויה במחלוקת של דונלד טראמפ, מאושפז בבית חולים באזור וושינגטון. טראמפ הכריז על כך דקות לפני פגישתו ההיסטורית עם מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און בסינגפור.

"לארי קודלו הנהדר שלנו, שעובד קשה על המסחר והכלכלה, עבר התקף לב. הוא עתה במרכז הרפואי וולטר ריד", כתב טראמפ בחשבון הטוויטר שלו. בהמשך, דוברת הבית הלבן שרה סנדרס, המלווה את הנשיא, אמרה כי רופאיו של היועץ הבכיר אמרו כי הוא עבר "התקף לב קל". לדבריה, הרופאים צופים שהוא יחלים במהירות.

לקריאה נוספת בנושא

לארי קודלו, יועצו הכלכלי של טראמפ, בבית הלבן, 6 ביוני 2018. רויטרס
מתאושש בבית החולים. קודלו בבית הלבן, בשבוע שעבר/רויטרס

קודלו, בן 70, היה פרשן בטלוויזיה במשך שנים רבות עד שהחליף בחודש מרץ את גארי כהן. הוא הצטרף לטראמפ לפסגת ה-7G בקנדה בסוף השבוע, והגן על החלטתו של הנשיא שלא לתמוך בהצהרת הסיכום. בריאיון שהעניק לרשת CNN ביום ראשון, הוא האשים את ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו בכך "שתקע סכין בגב שלנו", אחרי שטראמפ אמר כי הוא "חלש ולא כן" בעקבות המחלוקת על מכסי המגן שהטיל על קנדה, על האיחוד האירופי ועל מקסיקו.

לפני שקיבל את התפקיד, טען קודלו, שהיה יועץ כלכלי לנשיא רונלד רייגן, שהמסים שהשית טראמפ על יבוא מתכות יפגעו בצרכנים ואמר כי כמוהם כסנקציות על ארצות הברית עצמה. עם זאת, מאז כניסתו לבית הלבן, הוא הפך לאחד הקולות הבולטים ביותר כשהוא טוען שטראמפ בסך הכול מנסה לתקן את מערכת הסחר הגלובלית הפגומה, שבה, לדבריו, ארצות הברית לא זוכה ליחס הוגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully