וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצדיעים למורים: חיל האוויר יפתח את שעריו ל-1,200 אנשי חינוך

11.6.2018 / 22:25

מפקדי החיל יארחו מורים ומורות מרחבי המדינה בשמונה בסיסים שונים כחלק ממיזם "מאווירים את זה הלאה" שנועד להביע הוקרה למחנכים. "מעריכים את השפעת המורים על העשייה החינוכית והביטחון הלאומי"

טקס סיור קורס טיס 2008. דובר צה"ל
אילוסטרציה/דובר צה"ל

חיל האוויר יפתח מחר (שלישי) את שעריהם של שורת בסיסים לכ-1,200 מורים מבתי ספר ברחבי המדינה, כחלק ממיזם שנועד להביע הוקרה למחנכים ולמחנכות. תחת הכותרת "מאווירים את זה הלאה" יארחו מפקדי הבסיסים השונים את אנשי החינוך ויקיימו עמם דיונים במסגרת "שולחנות עגולים".

אלוף-משנה לימור בוזגלו, ראש מחלקת הפרט בחיל, אמרה בשיחה עם וואלה! NEWS כי ההחלטה על המיזם התקבלה לרגל 70 שנה לחיל האוויר, "במטרה להראות כי הצבא הוא רק המשך של העשייה במערכת החינוך ושילוב של ערכים מהבית, כשהתוצאה היא אזרחים ואזרחיות טובים וטובות יותר".

ראש מחלקת פרט בחיל האוויר, אל"מ לימור בוגזלו. דובר צה"ל
"מעבירים למורים מסר שהשפעתם מוערכת". אל"מ בוזגלו/דובר צה"ל

המורים שיקחו חלק במיזם יתארחו בשמונה בסיסים, בהם חצרים, תל נוף, פלמחים, יחידות בקרה אווירית, חצור, עובדה, שדה דב ורמת דוד. בכל בסיס יקבל מפקד הבסיס את המורים ולאחר דברי פתיחה ישבו המורים והמפקדים סביב שולחנות עגולים לשיח בנושאי חינוך, ערכים והשירות הצבאי.

"המיזם נועד להעביר מסר למורים מכיתות י"א-י"ב שאנחנו מעריכים את ההשפעה שלהם על העשייה החינוכית והביטחון הלאומי", אמרה אל"מ בוזגלו. "בין המורים ישנם גם מנהלי בתי ספר ומורים שבעבר היו קצינים בשירות צבאי בחיל האוויר, במסגרת פרויקט הטובים לחינוך, בהם מורה בדרגת סגן אלוף במיל'".

לדבריה, משתתפי המיזם נבחרו על ידי משרד החינוך ומפקדי חיל האוויר. "חלקם הם כאלה שהשפיעו באופן ישיר על חיילים מחיל האוויר ובהם גם טייסים", הוסיפה. "השיח בין המורים למפקדים יכלול נושאים כמו 'לחזק את החוזקות', חוויית ההצלחה בחינוך, והאתגרים בחינוך".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
עמיקם נורקין בועידת ישראל לתעופה, גלבוע 4, איירפורט סיטי, 2 במאי 2018. ראובן קסטרו
מפקד חיל האוויר אלוף נורקין/ראובן קסטרו

המיזם יפתח מחר בבסיס פלמחים במעמד מפקד חיל האוויר אלוף עמיקם נורקין, שר החינוך נפתלי בנט, כלת פרס ישראל אשת החינוך מרים פרץ ואל"מ לימור בוזגלו.

מפקד חיל האוויר לשעבר, אלוף במיל' אליעזר שקדי, קידם בעבר את פרויקט "דרך ושמיים" שבמסגרתו התארחו מורים, מנהלים ומנהיגי חינוך מ-450 בתי ספר ברחבי הארץ בבסיסי החיל. בשנת ה-60 למדינה התארחו קציני ונגדי חיל האוויר בבתי הספר ברחבי הארץ למען אותה מטרה הדדית של חיזוק הקשרים בין צה"ל למערכת החינוך.

שר החינוך, נפתלי בנט, התייחס לפרויקט ואמר "אנחנו מחזקים את הקשר בין צה"ל למערכת החינוך. הפרויקט המשותף הוא הזדמנות מצוינת להוקיר תודה לאלו שגידלו אותנו להיות מי שאנחנו - מורות ומורי ישראל, וזה מרגש שגם חיל האוויר שלנו מחבק אותם. מהיום שנכנסתי לתפקידי כשר החינוך, רציתי שהילדים במדינה יגידו: 'כשאגדל - אני רוצה להיות מורה'. מערכת החינוך היא נושאת המטוסים של מדינת ישראל, בזכות המורים, יש לנו כלכלה יציבה, מדינה חזקה וצבא איכותי עם חיל אויר מהטובים בעולם".

אימון ביוון


חיל האוויר השתתף בתרגיל טיסה 
לטווחים ארוכים. דוצ, דובר צה"ל
מטוס חיל האוויר בעת תרגיל טיסה ביוון, השבוע/דובר צה"ל, דוצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully