וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגת גרעין גורלית ושדה תעופה מפנק: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

11.6.2018 / 14:00

פגישה היסטורית בין נשיא ארה"ב לנשיא קוריאה הצפונית,פיגוע לאומני בעפולה, הסייעת בגן בפתח תקווה נאשמת בהריגתה, מי תתמודד בגמר מול מכבי תל אביב והישג ענק ל"ביקור התזמורת"

צילום:יותם רונן, שלומי גבאי, שי מכלוף, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

חשד לפיגוע על רקע לאומני בעפולה: צעירה נדקרה ומאושפזת במצב קשה. הכתב בצפון אלי אשכנזי דווח.

כתב אישום חמור הוגש היום נגד הסייעת שחשודה בגרימת מותה של הפעוטה יסמין וינטה לפני כחודש בפתח תקווה. דניאל דולב, הכתב לענייני משפט דווח מבית המשפט המחוזי בלוד.

פחות מיממה לפגישה ההיסטורית בין שני המנהיגים הכי לא צפויים נשיא ארה"ב טראמפ ושליט צפון קוריאה קים ג'ונג און. יעקב אילון ועורך חדשות החוץ אורן נהרי דווחו מסינגפור.

היום הובא להארכת מעצר תושב חיפה שחשוד כי רצח את אשתו אתמול בערב, זה קרה אחרי שבעבר התלוננה נגדו כמה פעמים.
יואב איתיאל, הכתב בחיפה והעמקים, עם הפרטים.


השבוע מתכנסת בארץ הועידה השנתית של הועד היהודי אמריקאי AJC ומפרסמת סקר חדש שבדק את עמדות יהודי ארצות הברית לגבי נושאים שונים כמו העברת השגרירות האמריקנית לירושלים. אביטל ליבוביץ, מנכ"לית הועד, על הפער בין יהודי ארה"ב ליהודי ישראל.

כבוד גדול לעיבוד הבימתי של הסרט הישראלי "ביקור התזמורת" שזכה אתמול בברודווי בלא פחות מעשרה פרסי טוני בהם המחזמר הטוב ביותר. שגיא בן נון מוואלה תרבות
על ההצלחה המטורפת ועם תגובתו של ששון גבאי לזכייה.

רגע לפני שהמונדיאל מגיע, הפועל חולון תתמודד הערב מול הפועל ירושלים במסגרת משחקי הפיינל פור בכדורסל. אור שקדי מוואלה ספורט על הקבוצה שתתמודד מול מכבי תל אביב.

אחד משני שדות התעופה הטובים והמפנקים בעולם נמצא בסינגפור. זיו ריינשטיין, עורך וואלה תיירות עם הפרטים.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully