וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייתם קונים ממנו את גלימת ההיעלמות שלו ב-1,000 ש"ח?

19.6.2018 / 9:39

זוכרים את פיסת הבד הקסומה מ"הארי פוטר", שהמתעטף בה הופך לרואה ואינו נראה? סטיוארט נוקס העלה פוסט עם תמונה של "המוצר" ושבר את האינטרנט. תאמינו או לו, יש כאלה שלקחו אותו ברצינות

גלימת היעלמות שהוצגה בסין ב-2017/Weibo

הקניות שלנו מזמן עברו מהמגרש הפיזי של הקניונים והחנויות לזה המופשט של האינטרנט והרשתות החברתיות. היום, אפשר לקנות מוצרי יד שנייה בפייסבוק מכל תחום אפשרי, החל ממכשירים סלולריים, דרך בגדים ועד כלי תחבורה. אבל מה אם היינו אומרים לכם שאפשר להשיג שם גם גלימת היעלמות שכאילו נקלחה ממש מתוך ספרי (או סרטי) "הארי פוטר", ושהיא עולה בסך הכול 200 ליש"ט (כ-1,000 ש"ח)? טוב, אז כמובן שמדובר בבדיחה, אבל לפחות זו בדיחה מוצלחת במיוחד.

עוד ב"אסור לפספס"

אם תעברו את המבחן הזה - יש לכם IQ מעל 146
היכה את אשתו באמצע הרחוב - ולפתע הגיע הגיבור הזה

ניסה למכור בפייסבוק גלימת היעלמות היעלמות. צילום מסך
סטיוארט נוקס מציג את הגלימה/צילום מסך

"אני מוכר את גלימת ההיעלמות שלי", כתב סטיוארט נוקס בראשיתו של אחד הפוסטים הכי יצירתיים והמצחיקים שראינו. "העליתי לפה תמונה אחת שלי בלי גלימה ואחת עם. המידה היא 42 של גברים עם צווארון של 38 ס"מ, יש לה שני כיסים פנימיים והיא בצבע כחול. התווית שלה עדיין מוצמדת, לבשתי אותה רק כמה פעמים ואני מוכר אותה כי השמנתי והיא לוחצת לי על החזה. אל תחמיצו את המציאה". שלא במפתיע, הפוסט זכה לאלפי תגובות, לייקים ושיתופים ורבים שיבחו את נוקס על הניסוח הנהדר והתמונות הקורעות.

ניסה למכור בפייסבוק גלימת היעלמות היעלמות. צילום מסך
הנה הגלימה בשימוש/צילום מסך

"הייתי פצוע אז לקחתי שבוע חופש מהעבודה והשתעממתי מהר מאוד", סיפר נוקס, "שיחקתי עם בני בן התשע בשרביט צעצוע של הארי פוטר ודיברנו על כמה מגניב היה אם הייתה לנו גלימת היעלמות, ומה אפשר לעשות איתה, ואז חשבתי על זה. אם הפוסט הזה גורם לאנשים לצחוק זו סיבה טובה להעלות אותו. צחוק הוא התרופה הטובה מכולם ואני תמיד מנסה לגרום לאנשים לצחוק. זה הדבר הטוב ביותר בעולם, ככה שוכחים מכל הדאגות והחששות בעולם".

נוקס הודה שכל זה גרם לבן שלו "לחשוב שאני אבא מגניב", וסיפר גם על התגובות שקיבל מאחרים. "קיבלתי כ-300 הודעות מאנשים שהיו סקרנים לגבי הגלימה. חלקם היו מעריצי הארי פוטר שאפילו לקחו את זה ברצינות הייתי מוכרח להגיד להם שאיבדתי את הגלימה ושאם אמצא אותה אז אהיה בקשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully