וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: על ישראל להכיר בתבוסתה בסוריה; אנו לא נצא משם

מזכ"ל חיזבאללה נשא דברים לרגל "יום אל-קודס" ואמר כי כוחות ארגונו נמצאים על אדמת סוריה כדי "להילחם בארגוני הטרור". לדבריו, אנשיו לא יסוגו "גם אם כל העולם יבקש מאתנו לעזוב", ללא בקשה מצד משטר אסד. עוד קרא נסראללה לישראל לסגת מחוות שבעא שבדרום לבנון

צילום: רויטרס, עריכה: יוסי אלטר

(בווידאו: נאומו של נסראללה לפני כשבועיים)

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה קרא היום (שישי) לישראל "להכיר בתבוסתה" בסוריה ואמר כי "גם אם כל העולם יבקש מאתנו לעזוב, לא נצא מסוריה אלא לבקשת ממשלתה". נסראללה, שדבריו הועברו למשתתפי עצרת לציון "יום אל-קודס" בעיירה מארון א-ראס הסמוכה לגבול עם ישראל, הוסיף כי כוחות חיזבאללה נמצאים בסוריה כדי להילחם בארגוני טרור המתנגדים לנשיא בשאר אסד וכי אין לו כוונות מיוחדות למדינה. לדבריו, אנשי הארגון "נמצאים בשטח בהתאם להתפתחויות". עוד קרא נסראללה לישראל "לשוב לאדמותיה" ולסגת מחוות שבעא בשטח דרומה של לבנון - אחרת, לדבריו, "תפרוץ מלחמה גדולה לשחרור כל פלסטין".

באיראן מציינים ביום שישי האחרון של חודש רמדאן, החל היום, את "יום אל-קודס" החוגג את התנגדותה של הרפובליקה האסלאמית לישראל ולשליטתה בירושלים. האייתוללה רוחאללה חומייני הוא שיזם את היום בשנת 1979 לאחר המהפכה שהוביל בארצו. הבוקר חגגו עשרות אלפי איראנים בהפגנות ברחבי המדינה, שבהן נשאו שלטים נגד ישראל וקראו "למחוק אותה מעל פני האדמה". אחרים קראו "מוות לישראל" ושרפו את דגל המדינה וכן את דגל ארצות הברית.

מזכ"ל חיזבאללה נגד הקרנת הסרט "העיתון" בלבנון. רויטרס
"מלחמת גדולה לשחרור כל פלסטין". נסראללה/רויטרס

יו"ר הפרלמנט האיראני עלי לאריג'אני אמר בנאום לרגל יום "אל-קודס" כי אם אויביה של איראן - ישראל וערב הסעודית - יוסיפו ללחוץ עליה, הדבר יגרום להתערערות הביטחון במזרח התיכון. לדבריו, "ישראל וערב הסעודית הן מקור לכאוס באזור. ישראל כושלת, הרעיון לייצר סדר אזורי חדש הוא טעות שהם מקדמים, וזוהי אשליה בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully