וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שהפכה לבת ערובה של בן זוגה והצילה את עצמה בזכות סלפי

7.6.2018 / 18:46

מרת'ה דולוק (31) נכלאה בביתו של מייקל גודווין, עברה התעללות וספגה מכות שגרמו לה לחבלות קשות בראשה - עד שתמונת סלפי ששלחה לחברתה הצילה את חייה והכניסה את חברה לכלא לארבע שנים

NETTIE SCOTT GIRLS Fashion Film

בסרטון - קמפיין בהשתתפות מרת'ה דולוק

מרת'ה דולוק, 31, דוגמנית אמיצה מצפון לונדון, היתה נתונה במשך תקופה ארוכה להתעללות והפכה לבת ערובה של ממש בידיו של החבר שלה, שנהג להכות אותה באכזריות. עד שיום אחד, אחרי 18 חודשים של סבל היא החליטה שמספיק והצילה את עצמה על ידי כך שצילמה סלפי חשאי של עצמה שבו רואים את פרצופה החבול והמוכה על ידי חברה.

על פי דולוק, חברה המכה בן ה-30, מייקל גודווין, זעם על כך שראה הודעת טקסט בפלאפון שלה מחברתה שדרשה ממנה לזרוק אותו, ולכן נעל אותה בדירה בדרום לונדון במשך 21 שעות באוקטובר 2017, כך על פי דיווח במירור הבריטי. "כשהוא ראה את הודעת הטקסט שקיבלתי הוא השתולל מזעם. הייתי מפוחדת וניסיתי לקחת את הדברים שלי ולעזוב", סיפרה דולוק ל"סאן" הלונדוני, "הוא אמר לי שאני לא יכולה לעזוב ונעל את הדלתות".

מרתה דולוק.
מרתה דולוק ופרצופה החבול בתמונה שהצילה את חייה

דולוק טענה שהיא שברה את החלון בשלב מסויים, אך נתפסה על ידי החבר האכזרי שתפס אותה על חם, בעט בראשה וגרם לה לכאבי תופת. אגב, שני ילדיו של גודווין שהו בחדר סמוך בזמן שהמקרה הזה התרחש. דולוק התעוררה במיטה שלה כשהיא בקושי מסוגלת לזוז וסבלה מכאבי ראש איומים. לאחר מכן התברר שהיא סובלת משבר בגולגולת, ונזקים במוח ובמערכת העצבים. "לא הצלחתי להרים את הראש שלי, העיניים שלי לא נפתחו והפרצוף שלי דימם", סיפרה דולוק האומללה.

כדי להציל את עצמה, דולוק שלחה באופן חשאי תמונה שלה לחברתה, שיצרה מיד קשה עם הוריה. אביה של הדוגמנית קיבל את התמונה ורץ מיד למשטרה. גודווין בתגובה נמלט מהדירה זמן קצר לאחר מכן, רק כדי לחזור ולקחת את חברתו לבית החולים. הוא ציווה עליה להגיד לרופאים שהיא נפלה במדרגות, אך כשהמשטרה הגיעה אליה היא סיפרה את האמת. תמונת הסלפי שצילמה מדירתו של גודווין עזרה כדי להפליל את גודווין, שתפס ונשפט לארבע וחצי שנים בכלא. כעת, דולוק ממשיכה לספר את המקרה שלה בתקווה למנוע מבנות אחרות להפוך לקורבן לאלימות מבית.

ככה היא נראית בזמנים טובים יותר

לא שותקים יותר!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully